Bruker-161582 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg er også fornøyd med Kaporal buksene mine ! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 ... V-halsen ser ut som en standard v-hals, som jeg regner med er lett å skaffe der dem fører J.Lindeberg. Du kan like greit kjøpe et par enkle plimsolls for halvparten av prisen. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Hva syns dere om den relanserte serien fra Lacoste ? Red! eller noe i den dur, den er markert med et rødt utropstegn på nettsiden. Dette er slimmere Lacoste modeller fra 80-tallet da de var knallpopulære ? Forumets meninger ? www.lacoste.com Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Noen som har sett disse buksene fra ToS tilgjengelig i Trondheim? Tilsvarende om denne genseren eller cardiganen fra J.L er å oppdrive i byen? Hva synes dere om dette sneakers-paret fra L&S? Kanskje ikke en superspennende modell, men kan fungere fint som lette småsko. Ang. ToS buksen kan du sjekke ut begge Retrobutikkene og Høyer på Solsiden. Når det gjelder J.L kan du der også sjekke ut begge Retrobutikkene, de har som regel J.L Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Og igjen jeg uten kamera en liten stund, ihvertfall til etter helgen. Men dagens outfit (jobb): Hvite bukser Lyseblå skjorte Marineblå blazer (gullknapper) Sorte pensko Alt fra ToS (litt kjedelig med avtaleregulerte antrekk) Men, Ice Cube konsert til fredag å trenger forslag til antrekk. Beste forslaget får en overraskelse Endret 16. april 2009 av Homme Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kommer til å komme med forslag til jeg får den overraskelsen Fra bunn til topp De røde Alife skoene Sorte jeans T-skjorte med noe rødt i Caps som matcher. Mener jeg har sett en i bildetråden Kan ikke se for meg at en genser er taktisk inne på Rockefeller. En sort, enkel ytterjakke burde fungere til/fra. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Homme, du hadde ikke på deg 2 blazere? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jo, jeg tok layering ett steg videre... Neida, gikk bare litt fort Thrice: Ikke halvdumt, men trengere flere. Endret 16. april 2009 av Homme Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Beklager hvis jeg enda ikke har fått det med meg, men hvor var det de solgte NN07 chinosene? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Beklager hvis jeg enda ikke har fått det med meg, men hvor var det de solgte NN07 chinosene? Retro selger de ihvertfall. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Takk thrice. Men ligger ikke Retro i Trondheim? Bor i Oslo... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 De har tatt over Companys i Kristiansand. Kan hende de har tatt over Companys i Oslo også. Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 De har tatt over Companys i Kristiansand. Kan hende de har tatt over Companys i Oslo også. Blitt Retro i bergen og kristiansand, utenom trondheim. Companys Oslo ble lagt ned. Ellers så har de NN07 på tatler i Oslo om jeg ikke tar helt feil! Vet også at de åpner egen NN07 store på Egertorget! Marius http://mariustj.blogg.no Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jo, jeg tok layering ett steg videre... Neida, gikk bare litt fort Det faktisk folk som går sånn, jeg ble redd du hadde begynt med det og. Haha, det ser jo ikke ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 You`re kidding? Samme type folk som kjøper blazer med hette da? =S Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 haha, sikkert Homme, ang icecube konsert antrekket ditt. Tenkte du streetwear da? Prøver å komme med noen eksempler til antrekk Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Noen som vet hvor i Oslo jeg kan prøve disse skoene her? http://www.pickyourshoes.com/new4/hundreds...mid_lea_red.htm Og tror dere det vil lønne seg å kjøpe over nett? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Snaffel: Jepp. thesinner: Kan hende Secret Society har dem, men vet ikke Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Beklager hvis jeg enda ikke har fått det med meg, men hvor var det de solgte NN07 chinosene? Har de Capone i Oslo? Du kan også bestille over nett, har alle farger på Modo Torstein, kan du ikke bare adde tråden til favoritter? Så unødvendig med *Mine Innlegg* innlegg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) NN07 er nytt for meg, men ser at mange snakker om merket. Ser på websiden at de har en del fine chinos og shorts. Noen på Sandvika SS eller CC Vest som fører NN07? Og hvor ligger de i prissjiktet? EDIT: Kan det stemme at jeg har sett chinos'ene på Follestad? Endret 16. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå