Kurt Grusom Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Så ut som en fæl variant av ellers så pene Sebago Docksides-sko.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 De på bildet var ikke så veldig fine nei, men de er ikke helt like de jeg leter etter Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kenneth Cole Reaction har et par som ligner. Skulle egentlig kjøpe de, men butikken hadde ikke i min størrelse. Kan poste bilde i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Noe sånt? Endret 12. april 2009 av Tozva Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tuppen er lik, men det er noe annerledes på bakre halvdel. Vanskelig å forklare helt hvordan de ser ut, så jeg får google videre til jeg finner de. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Okei, skal selv kjøpe meg noen sånne sko Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvilken farge? Og hvor fra? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvilken farge? Og hvor fra? Blir vell fra ebay eller noen andre utlandsbutikker. Blir nok et par av de jeg linket til. De nederst til venstre, muligens! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kenneth Cole Fra Reaction-serien, tror modellen heter Walk In Park. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Får inn 1600 kr på min konto snart, og jeg trenger minst en ny bukse. Hvordan bukse er dere kan anbefale meg i den prisklassen? Kan dog være litt rimeligere, så jeg har endel på kontoen igjen altså Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 "Kjedelige" som du kaller det, eller tacky "Kaporal 5"? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kjøp et par chinos Raste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kjøp et par chinos Raste. Har sett på chinos lenge, men hvor er det jeg kan finne flotte chinos hen med god passform? "Kjedelige" som du kaller det, eller tacky "Kaporal 5"? Har ikke kalt kjedelige cleane bukser, men syns det er greit å variere litt så det ikke blir så kjedelig i klesskapet ja, Bebeluv Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fikk fortsatt ikke svaret, hva er du ute etter nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Fikk fortsatt ikke svaret, hva er du ute etter nå Kan bli de "kjedelige" som du kaller det om det finnes noen med god passform til en OK pris. Mulig at jeg ønsker chinos også nå. Endret 13. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kjedelig er Acne Jeans helt supert valg, utrolig god passform, enkelt og pent (pris litt under 1300 på de fleste). Chinos har vell Filippa K regner jeg med, som skal ha god kvalitet. Zara og de andre har vell også noe som sikkert faller i smak. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kaporal er et bra merke, ikke fordi Ronaldo bruker det. Jeg bruker det selv, og jeansene er veldig fine. De er ikke så veldig kjedelige som mange andre jeans. Mtp. hvordan Kaporal sine bukser ser ut (ja, ikke alle er like ille, men nå vil jeg generalisere litt) tolker jeg det som at du mener at Kaporal sine bukser er fine, og at andre bukser, som da er cleane, normale, uten å være baggy og ha en stor logo over halve baken er kjedelige. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hoho, denne diskusjonen igjen? Det jeg mener er at jeg liker Kaporal sine bukser ja, mtp at dem er litt baggy, og er litt røff i stilen. Liker også veldig mange cleane bukser, men jeg syns det er greit å variere i buksestilen, så man ikke har bare cleane bukser om du skjønner? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen som har sett disse buksene fra ToS tilgjengelig i Trondheim? Tilsvarende om denne genseren eller cardiganen fra J.L er å oppdrive i byen? Hva synes dere om dette sneakers-paret fra L&S? Kanskje ikke en superspennende modell, men kan fungere fint som lette småsko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå