Henrik C Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Støtter forslaget om Levi's, de har mange bukser som kommer i allverdens kombinasjoner av lengde og bredde. Eventuelt kan man også prøve Dressmann (?) sin Big and tall, og eventuelt legge opp buksene noe, vil jeg tro. Endret 12. april 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Har ingen anbefalinger, men jeg vil dele ut litt sympati. Når jeg shopper i mange butikker virker det som om 32-erne kan velge og vrake, mens utvalget blir langt mindre fra 38 og oppover. Om det er noen trøst kan også (28)29-34 være en vanskelig combo. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Sinnsykt fete, hvor fikk du tak i dem? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ebay. http://cgi.ebay.com/AUTHENTIC-ACNE-JEANS-S...93%3A1|294%3A50 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ok, vet ikke om dette er rett sted å spørre, men jeg satser på at jeg kan få svar her. Jeg er på jakt etter noen sko, men jeg husker ikke hva de heter. Det er sommersko, og de er i lær, med lisser i lær. Kan minne litt om ensfargede converse-sko i lær(de har altså en liten smule høyde i hælen). Jeg trodde man kalte dem for seilsko eller noe i den duren, men google gir meg ingen resultater der. Noen som skjønner hva jeg leter etter? Også lurer jeg på hvor man får kjøpt lilla/rød/blå chinos i slimfit. Noen norske (nett)butikker som selger dette? Har bare funnet jentemodeller til nå. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 1 side tilbake i tråden står det ihvertfall at de selger røde chinos på Volt. Om de er slimfit eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ikke dumt, får stikke innom neste gang jeg er i sentrum. Takk! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du får sikkert flere treff på "seilersko". Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har prøvd flere varianter, men får ikke riktig resultat hverken på norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skal lage en musikkvideo om noen uker, og trenger i den annledning å se ut som en "pakkis" Tips til antrekk? Det skal være litt overdrevet. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Sleng på deg noe glorete faenskap Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hittil tenker jeg: Gullkjeder, gullklokke, hvit singlet, svart adidas bukse, rød caps. akkuratt som: Endret 12. april 2009 av snaffle Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Slitt olabukse, masse hull nedover beina, D&G-logo over hele rumpa, svære klubber av noen sneakers, t-skjorte med D&G-logo som pryder brystet, Burberry-skjerf, en håndfull voks i håret, feite ringer på tre-fire fingre. Alt fake, selvsagt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hah. Skjer med frekke lisseslips? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hah. Skjer med frekke lisseslips? Synes det kan være kult om man kjører en nerdete stil en dag. En ThinkGeek tee og lisseslips for eksempel. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 "Boat shoes"? Fikk noe i samme stilen når jeg søkte på "shoes boat style". Noe ala dette er det jeg er på utkikk etter. Noen som vet om noen nettbutikker som har slike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå