Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på jakt etter en deilig Zip-hood med kvalitet som ikke bærer så raskt preg av at den har blitt vasket noen ganger. Skal bruke den til joggebukser og slacke-jeans de dagene jeg har det travelt før skolen, da jeg ikke har tid til skjorte, v-hals osv...

Må være i en mørk farge, helst svart eller brun. Hetten må være stor nok til å ha på ;)

Lenke til kommentar
For oss som ikkje bur i Oslo då? Har ikkje så mange merkebutikkar der eg bur, så alternativet er nettbutikk. Chinosen treng absolutt ikkje vere dyr så lenge den er lyseblå. Kva anna passar til cardiganen?

Når det kommer til sko er jo plimsolls veldig safe. http://www.asos.com/Asosman/Asos-Plimsolls...1&clr=White

Har selv kjøpt meg en knall (lyse)blå chinos på H&m som har litt slimme legger. Kostet bare 199 kr :)

Lenke til kommentar
Slanke seg? :D

Unødvendig kommentar. :roll:

Godt mulig han er fornøyd med størrelsen sin, og ikke har noe ønske om å gå ned i vekt. Kanskje han er kraftig bygd, eller til og med har helseproblemer som gjør vanskelig å bli tynnere OM han faktisk er stor. Kommentaren din kan være sårende.

Lenke til kommentar

38 er ikke så utrolig stort at det gjør noe. Kjøpte en slim fit-bukse i 36 her om dagen, og jeg har ikke særlig store bein. Skulle gjerne hatt litt mer muskler rundt låra.

Har ingen anbefalinger, men jeg vil dele ut litt sympati. Når jeg shopper i mange butikker virker det som om 32-erne kan velge og vrake, mens utvalget blir langt mindre fra 38 og oppover.

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt bukser på nett?

Har W38 L32

Har bukser fra Blend som passer, men finner ingen på feks smartguy.no som går høyere enn W36

Du finner en del bukser på H&Ms nettbutikk. 38 i livet tilsvarer XL hos H&M (men du må nok legge den opp). Du finner også en del bukser fra bl.a. Levi's som passer deg på shoppingmall.no som f.eks. denne.

Ellers er jeg overbevist over at du finner bukser som er 36 i livet som du passer utmerket, se bare etter loose fit eller tilsvarende. En 36 som er lav i livet vil sikkert også passe deg fint. Lykke til og ignorer idiotene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...