HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noen som har tips til hvordan man kan få bort blå farge fra et brunt skinnbelte? Etter å ha gått med rådenim jeans har fargen fra buksen smittet litt over på beltet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jif spray? Har brukt det på sko i alle fall. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvordan er jif mot skinn/lær? Jeg har ikke noe lyst til å skade beltet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Bruk sånn puss man bruker på skinnmøbler.. Og da var spørsmålet, hva i huleste skal jeg ha på meg i dag? =/ Need inspiration, street/preppy combo. Endret 4. april 2009 av Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skal se om jeg finner noe Hva med noe sånn her? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Forferdelig skjerf, og vil dra inn litt mer "street" enn det bilde (som var ingen ting) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bruk sånn puss man bruker på skinnmøbler.. Og da var spørsmålet, hva i huleste skal jeg ha på meg i dag? =/ Need inspiration, street/preppy combo. Ut på byen? Eller bare kino f.eks? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Forferdelig skjerf, og vil dra inn litt mer "street" enn det bilde (som var ingen ting) Er enig med deg ja, var bare et bilde til inspirasjon. Kan se om jeg finner et annet ett Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ut på byen? Eller bare kino f.eks? Byen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror det blir ett relativt preppy antrekk allikevel, ser foreløbig ut som jeg endre opp med samme genser/skjorte/slips-combo som på siste bilde og khaki chinos og godt brukte Gucci velcro. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 To tilfeldige fra The Sartorialist: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 nokon som veit om ein liknande vest som dette? Dei har den på Nelly.com, men berre i XL. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Roberto: Den øverste er overhodet ikke dum Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eneste jeg har å utsette på det øverste bildet er hanskene. Pene hansker, for all del, men følte at med grønne hansker ble det litt for stor fargeforskjell. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hanskene passer perfekt til jakken og luen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Svarte hansker hadde passet bedre. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nja, min mening er at det ville blitt kjedeligere, og at grønnfargen klarer å fungerer som ett "bindeledd" mellom fargen på jakken og luen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Noen som vet om det går å få et par jeans skreddersydd? jeg har et par jeans som jeg gjerne vil ha litt smalere. Ikke bare i livet, men i beina også. Og hva ville prisen på dette vært? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eneste jeg har å utsette på det øverste bildet er hanskene. Pene hansker, for all del, men følte at med grønne hansker ble det litt for stor fargeforskjell. Synes grønt funker finfint med brunt på bildet faktisk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lekte meg litt i Photoshop for å lage hanskene sorte, og her er resultatet: Syns dette ser litt bedre ut, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå