Henrik C Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor kjøpe over nett? Lenke til kommentar
Mr_Gyver Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg klarer ikke å finne hvor jeg tracker varen fra ASOS :O Noen som vet hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor kjøpe over nett? Bor et sted der det er lang til butikker med godt utvalg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvorfor kjøpe over nett? Bor et sted der det er lang til butikker med godt utvalg. Et annet argument er at det er mindre sannsynlighet for at noen i nærheten har det samme plagget enn om det er kjøpt i tradisjonelle norske butikker. Endret 1. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal på fest til helgen og klarer ikke helt bestemme meg, hva syns dere jeg burde gå med? Står mellom enten et par mørke acne jeans og oransje chinos til dette antrekket: Svart, tynn cardigan Hvit skjorte Svart slips Svarte sko Svart belte Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mørke jeans. Sleng ut et bilde da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Støtter Bebeluv, tror svarte jeans vil bli klart penest Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er forsåvidt enig i at mørke jeans er penest, men jeg har lyst til å for det første få brukt de oransje chinosene mine. Jeg har jo ikke brukt de en eneste gang enda. Også gjør det jo antrekket lett mer "spennende", skiller meg mye mer ut da. Men greit, kan sikkert slenge opp noen bilder. Men det får bli i morgen, nå skal jeg sove Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Men det er bare April Snaffle Har selv chinos jeg ikke har brukt enda, venter til det blir litt penere i været. EDIT: Sleng ut et bilde av begge da, klarer ikke helt se for meg hvordan det blir med helt oransje chinos, hehe! Endret 1. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lurte på hvilken av disse dere ville gått for: Elvine Nilsson Brown Herring Elvine Nelsson Khaki Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Brown Herring, men bare fordi jeg alt har lyse EDIT: Er på jakt etter en vår-jakke, noen som har sett noen fine? Endret 2. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har noen sko å anbefale? Må passe til jeans. Har et par hvite lacoste sneakers. Men syntest det blir litt for kjedelig. Noen tips? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 EDIT: Er på jakt etter en vår-jakke, noen som har sett noen fine? Slenger meg på den, trenger en ny jakke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 EDIT: Er på jakt etter en vår-jakke, noen som har sett noen fine? Slenger meg på den, trenger en ny jakke. Johnny Love har en helt enkel, sort jakke for 3700,- Ellers har Volt en tynn, mørkeblå trench for 1200,- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvorfor i h***** er det ikke Volt i Rogaland? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg vet ikke om jeg er litt alternativ når det kommer til jakker, men jeg sikler etter mange av jakkene som føres på HansH. Lenke til kommentar
.com Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 EDIT: Er på jakt etter en vår-jakke, noen som har sett noen fine? Slenger meg på den, trenger en ny jakke. Noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 @AnewZ Liker denne fra J. Lindeberg. http://eu.store.jlindeberg.com/system/sear...ge=1&rnum=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå