PatSharpX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Grattis Jonas! Så på en sånn selv her en dag, de er fete. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen her som har erfaringer med Matinique? Hvordan er passform/kvalitet? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjøpte ny bukse på fredag, kameraet er fortsatt ute av drift, men det er denne buksen som ble kjøpt. Kjøpt på Tatler for 600 (!) kroner, nedsatt fra 1500,- Merke? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Huhei. Er peacoat og losjakke samme greia? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Rune i paradise hotel (vis noen av dere følger med der) hadde i en episode for 1 1/2 uke siden en nokså løs capri bukse, ren(uten knelommer etc), lett, luftig og lys farge. Noen som vet hvilken capri bukse det er? Endret 30. mars 2009 av Pirja Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg lærte i mine dager at gutter som er under 1,75 høy ikke skal bruke lange overdeler som lange jakker og lignende. Hvordan blir det da med trench coat? Har lyst på en beig en fra Burberry de selger på Bogart her i Tr.heim. Hvor langt kan den nå ned på kroppen i såfall? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ville mye heller gått for en 3/4 trench, da mister du ikke så mye høyde. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvilke jeans, chinos og shorts skal folket bruke til sommeren? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Så altfor mange, mest shorts og chinos regner jeg. Ensfargete shortser som slutter på oversiden av kneet, RL, Boss etc. Enfargete chinos i forskjellige farger, gjerne med en liten opprulling. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Huhei. Er peacoat og losjakke samme greia? Det er det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ensfargete shortser som slutter på oversiden av kneet, RL, Boss etc. Instant win Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hehe, kjøpte faktisk slike shortser i høst ^^) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Så altfor mange, mest shorts og chinos regner jeg. Ensfargete shortser som slutter på oversiden av kneet, RL, Boss etc. Enfargete chinos i forskjellige farger, gjerne med en liten opprulling. Blir vel det her også, må ut på en shorts shopping snart. På tide å friske opp sommer garderoben. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Shorts ja, har sett litt rundt etter dette - men ikke funnet noe som helt har falt i smak. Helst ensfargete, må ikke være _for_ korte. Helst rett over kneet Tips til hva man kan kombinere med navy chinos? Noen som har erfaringer med Matinique? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Matinique har god kvalitet, men jeg er for høy og tynn for genserene (mtp passform) Dagens pickup: Overseized ziphood i grått, blått og sort fra Humör Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Matinique har god kvalitet, men jeg er for høy og tynn for genserene (mtp passform) Dagens pickup: Overseized ziphood i grått, blått og sort fra Humör Blæææh, da blir det nok ikke noen gensere fra Matinique hvertfall. xD Nå vet ikke jeg hvor høy og tynn du er, hehe. Linke bilde av ziphooden da Homme? EDIT: og hvorfor i helvette har jeg og alle andre Chuck Norris avatar i dag? Endret 1. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 EDIT: og hvorfor i helvette har jeg og alle andre Chuck Norris avatar i dag? 1. april? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Klypte meg idag ! Noen som vet hvor man kan skaffe Ralph Lauren eller Gant v-neck på nettbutikk? Billig helst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå