Anette_ Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Av nysgjerrighet; hvilke butikker handlet du i, Anette? hehe Husker ikke helt, var ganske mange steder. Men kjedet kjøpte jeg på mestergull som er utenfor farmanstredet og beltet på vidars Er egentlig til gutter tror jeg, men det er rosa og lyseblått så jeg bryr meg ikke om det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 ser ikke smykket jeg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 ser ikke smykket jeg Det gikk visst ikke å linke. Men hvis du går hit: http://www.pilgrim.dk/ og så på smykker-> eksempel 4 Lenke til kommentar
GTS Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg har et lignende RL belte i herreutgave, og jeg kjøpte forøvrig mitt på Ferner Jacobsen. Kult igrunn, men passer ikke til alt.. Endret 12. august 2005 av GTS Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har et lignende RL belte i herreutgave, og jeg kjøpte forøvrig mitt på Ferner Jacobsen. Kult igrunn, men passer ikke til alt.. Bare ut av nysgjerrighet, hva kostet det der? Fant ut etter litt leting på polo.com at mitt sannsynligvis ikke er guttebelte for den farven er ikke til gutter.. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg tror jeg betalte 499,- men jeg er ikke helt sikker. Var helt på starten av sommeren. Det er forøvrig dette, men i vanlig "polo" rød med den klassiske mørkeblå logoen. http://www.polo.com/product/index.jsp?prod...rentPage=family Som du sikkert har oppdaget, har herreutgaven firkantet spenne, mens kvinneutgaven har rund spenne. Endret 12. august 2005 av GTS Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Åh, det limegrønne med rosa hest vil jeg ha!! Må jo passe bra til lyse bukser. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Hehe, har visst kjøpt guttebelte jeg da Men men, var i en guttebutikk så jeg kan ikke akkurat forvente noe annet. Var uansett femi nok etter min mening. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Beltet er pent det og passer like fint på jenter som på gutter, det hadde glatt blitt akseptert her i gården -- og du finner neppe særlig mye jenteklær på Vidars. Men, for ordens skyld om en først skal ha herreklær i Tønsberg, ta en tur på Bogart. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Beltet er strengt talt ikke noe macho-symbol Kan bæres like greit av jenter som gutter. Thomas...er du Thomas fra GN? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Vi var på klassetur til London. Mange av oss kjøpte sånne klokker. Syns min er søt óg. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg er på utkikk etter et par sko som kan brukes på høsten/våren, som tåler litt vann og slikt (altså høstvær) samtidig som de ser bra ut. Har noen noe tips? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Thomas...er du Thomas fra GN? Korrekt! DuTTZi: Hvilken type sko tenker du på? Hva med et par halvhøye i skinn? Pass på å kjøpe et par med godt skinn i skoen. Om du er litt flittig, holder de rene og pusser de forholdsvis ofte, holder de bra, også i dårlig vær. Det er imidlertid viktig at du har flere par å veksle mellom og passer på å tørke skoene sakte (ikke sett de på varmekabler etc., skinnet tørker i et annet tempo enn resten av skoen og det blir fort sprekker). Uten at bildet er fantastisk bra, eller dette eksemplaret usedvanlig pent tenker jeg på noe i denne duren; Enkelte steder vil du sikkert finne slike omtalt som Chelsea Boot. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det. Helt lik bare at i lyseblå kjøpte venninen min i London Er fin den.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Kjempefint smykke, Anette! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Kjempefint smykke, Anette! Takk! =) Siste innkjøp akkurat for øyeblikket er to par sånne Men det trengs jo det og.. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Thomas...er du Thomas fra GN? Korrekt! DuTTZi: Hvilken type sko tenker du på? Hva med et par halvhøye i skinn? Pass på å kjøpe et par med godt skinn i skoen. Om du er litt flittig, holder de rene og pusser de forholdsvis ofte, holder de bra, også i dårlig vær. Det er imidlertid viktig at du har flere par å veksle mellom og passer på å tørke skoene sakte (ikke sett de på varmekabler etc., skinnet tørker i et annet tempo enn resten av skoen og det blir fort sprekker). Uten at bildet er fantastisk bra, eller dette eksemplaret usedvanlig pent tenker jeg på noe i denne duren; Enkelte steder vil du sikkert finne slike omtalt som Chelsea Boot. Hehe, tenkte ikke på så flotte sko. Noe litt mer dagligdags kanskje? Noen andre tips? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det. Er det den Jacob The Jeweller-klokka? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det. Er det den Jacob The Jeweller-klokka? Lignet på den. Men, er vel en kopi, da originalen koster sinnsykt mye, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå