Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vet ikke helt om dette er riktig sted å spørre... Men jeg gjør det allikevel.Hvor får man kjøpt sånne bånd til støtte for kreftsaken, mot krig og mot rasisme og lignende? QXL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvordan skaffe seg Livestrong. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Ang. Livestrong armbånd: Ikke kjøp på QXL, da der er det (nesten) bare folk som er ute etter å tjene penger på de. hoho jeg har (nesten) samme rosa RL skjorte som deg Joachim Endret 1. juni 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 7000,- Er du gal kvinne? Jeg kjøper klær max 1 gang i halvåret og da går det i jakk-og-jones og carlings...og levis da seff. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 BRuker vanlige klær æ da.... Ingen andre som bruke det nei Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spørsmål til dere som har peiling på slikt. Jeg skal opp i muntlig eksamen snart. Er det bare å slenge på noe klær så lenge det ikke ser helt jævlig ut? Er det noe man absolutt burde unngå? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg ville kledd meg forholdsvis pent, men det kan vel være en fordel at det ser ut som om du har hatt tid til å tenke på mer enn hvordan silketørkler skal brettes og skjerf skal danderes. Om en blir husket for det en sier, og ikke klærne, er det en god start. Ergo, en bør hverken gå i filler eller for 'jålete.' (Jeg føler at det ligger noe negativt ladet i jålete, kunne knapt vært lengre fra sannheten, jeg har et akutt behov for et bedre ord...) Hvilken type butikker handler du i AnAnAs? Og hva kjøpte du, hvilke fargetoner går igjen? Alltid interessant å høre andres tanker rundt slikt. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Thomas fra GN? Til muntlig eksamen ville jeg kledd meg pent og korrekt, men ikke for overdrevet. Man ønsker jo å fremstå som en mest mulig korrekt og sympatisk person, da dette har en del å si for helhetsinntrykket, uansett hva sensor vil hevde. Endret 1. juni 2005 av GTS Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 På muntligeksamene jeg har hatt så har jeg gått helt vanlig kledd. Er det unormalt? 7000kr på klær, ja. Sikkert ikke noe stress å finne klær til 7000. Hvor mye fikk du egentlig for de pengene? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er da ikke noe poeng å "pynte" seg til muntlig eksamen. Kan ikke huske at jeg møtte opp i noe annet enn "vanlige" klær, og det fikk neppe noe utslag på karaktergivningen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Cybbe: det har du helt rett i. Det skal ikke gå på trynefaktor uansett Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er da ikke noe poeng å "pynte" seg til muntlig eksamen. Kan ikke huske at jeg møtte opp i noe annet enn "vanlige" klær, og det fikk neppe noe utslag på karaktergivningen. helt enig. tenkte ikke en gang på at dette kunne "hjelpe" på karakteren. møtte opp i helt vanlige klær. gjorde en bra framføring, og fikk min fortjente karakter. (6... ) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Thea: Hadde vært gøy om du listet opp evt. tok bilde av alt du fikk for 7000.. Handler aldri for mye av gangen jeg, eller den uka jeg var i hamburg handla jeg vel for rundt 7000 jeg og. Men syns ikke jeg fikk så mye egentlig.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) De hadde fått inn en del kule t-skjorter på JC når jeg var der i dag, fra rundt 100,- til 300,-. Dro med meg en lilla "Brats wurst - the best wurst in the world"-t-skjorte. På NextMan hadde de også fått inn en del fete t-skjorter i forrige uke, til rundt 3-400,-. Ser ut til at sommerklærne blir kule t-shirts og jeans på dagtid for meg, og kortermete skjorter på kveldene . Delvis off topic men angående utseende: var og fikk vokset ryggen for første gang i dag, må gli inn i finnmarksdialekta et øyeblikk og si "dæven han steike kor det reiv"! Edit: snakker altså om butikker i Trondheim, men regner med at hvertfall JC har samme utvalget på alle sjappene sine.. Endret 2. juni 2005 av Halvsame Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) dddddddddddddddd Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe, minner meg om når jeg var mindre og søskenebarnet mitt jobbet på Levis-butikk. Da var det 501 all the way . Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Cybbe: det har du helt rett i. Det skal ikke gå på trynefaktor uansett Korrekt. En kamerat av meg dukket opp i dress. Han fikk 4. Tviler på at dressen gjorde utslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå