thrice Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Trenchcoat og paraply Slenger meg på dette. Få tak i noen skikkelige boots i skinn eller støvler som kan holde deg tørr på beina, og du er klar for regnet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som har erfaring med Our Legacy? Kjøpte et par chinos fra de i dag, virket lovende. Uten at jeg har gått noe rundt i dem akkuart. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, er det noen her som har erfaringer rundt 80's tees? Vurderte å bestille meg noen t-skjorter fra dem, just for the old days. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Halla, er det noen som vet hvor du kan få tak i en samelue? Kjøpe på nettet altså. Er keen på en sånn blå og rød! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bare husk en ting: Ikke la den henge nedover mot høyre. Husker ikke om det var fra førstepersons eller tredjepersons synsvinkel.. Tror det var HKH Kronprins Haakon som fikk svi for det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det symboliserte visstnok at man var ugift, så hvis det er tilfellet for tozva, må han ha den nettopp slik ^^) Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Åja, beklager.. trodde det var homo... Da kan du se bort fra min kommentar og reise til kautokeino med luen ned mot høyre og komme hjem med både klamydia og gonore. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg trenger noen nye belter til sommeren. Jeg trenger blant annet et belte som jeg kan bruke til de oransje chinosene mine og ett som passer til hvite tøysko. Noen tips? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...&shoptype=S Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Okay, hva er greia med denne ungkaren på 20 vs 40? Han ser jo totalt idiotisk ut. Hvite sneakers og t-skjorte med dress. Herregud. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som vet om Zara har webshop? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Det går på TV Norge nå. Åja. Ser ut til at han har skiftet outfit nå, men det var kanskje like greit. Endret 29. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lanvin-skoene har blitt returnert til selger av tollen, av ukjent grunn. Og han har selfølgelig solgt dem videre til en annen, så jeg får se om jeg finner dem ett annet sted. Dagens outfit: Mørkeblå jeans, Acne Rutete sort og rød skjorte, Matinique (3knapper åpne) Sort v-hals tskjorte, Fillipa K Røde sneakers, Alife Sorte og hvite solbriller, Gucci (ble byttet ut med sort caps (New Era x Supreme) når solen forsvant) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Noen andre tips til belter? Les posten min oppi her Homme, nice antrekk, det hørtes veldig fint ut. Jeg må begynne å gå litt over mot den stilen snart og. Går for tiden med alt for lite farge. Du har ikke ett bilde å legge ut og da? Endret 29. mars 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dagens outfit:Mørkeblå jeans, Acne Rutete sort og rød skjorte, Matinique (3knapper åpne) Sort v-hals tskjorte, Fillipa K Røde sneakers, Alife Sorte og hvite solbriller, Gucci (ble byttet ut med sort caps (New Era x Supreme) når solen forsvant) Bilde i bildetråden? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke før til helgen desverre, men da kan jeg sikkert få lastet opp endel også. (får ikke overført til pcen før da) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hørtes bra ut det antrekket der Homme. Kjipt å høre det ang skoene dine da Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Kjøpte ny bukse på fredag, kameraet er fortsatt ute av drift, men det er denne buksen som ble kjøpt. Kjøpt på Tatler for 600 (!) kroner, nedsatt fra 1500,- Endret 30. mars 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå