Kurt Grusom Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så dress er det eneste pene plagget man kan bruke i konfirmasjon? Går det ikke ann å ha på seg f. eks. en vest, mørk skjorte, svart dressbukse og svarte pensko? Evt. slips for å spice det hele opp? Hvis du har bunad skal den selvsagt brukes. En kar som sto samtidig med meg hadde skotske aner, og stilte derfor i full kilt! Det er også lov. Andre slike sær-kultur-plagg man har en tilknytning til (samedrakt?) kan også være aktuelt. Ellers er det standarddresen som gjelder. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så jeg kan ikke bruke det eksempelet jeg foreslo? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så jeg kan ikke bruke det eksempelet jeg foreslo? Kan sikkert, men jeg ville brukt dress! Hva med smoking? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så jeg kan ikke bruke det eksempelet jeg foreslo? Skal du konfirmeres selv, eller slik jeg forstod det: Du skal i komfirmasjon til en annen? Isåfall mener jeg at det du foreslo kan gå fint, kan jo bare ha med deg en blazer over? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva med smoking? Smoking skal bare brukes dersom invitasjonen sier så. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skal nok konfirmeres selv. Tenkte å prøve noe annet enn dress, mest fordi jeg rett og slett er lei det. Vil samtidig prøve å gi et någenlunde godt uttrykk til de finere familiemedlemmene mine som kommer fra alle verdens kanter, så jeg måtte spørre om det ikke blir for dumt å komme i det antrekket jeg foreslo. Blir ikke smoking bittelitt overkill, eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Smoking blir overkill ja, hvertfall etter min mening. Nei, tror nok jeg ville slått til med dress. Kan jo bare skifte til vest når du kommer hjem fra kjerka? ( Om du komfer deg kristelig da ) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Har jo kjortel på meg i kirka, m.a.o. vises ikke antrekket. Er jo på festen jeg 'viser' meg frem (mangel på bedre ord). Endret 25. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men du ankommer jo med dressen, og tar på kjortelen i siste liten? Mener hvertfall det var slik når jeg komfirmerte meg. Jeg syntes hvertfall at det passer seg best med dress, men ville ikke gitt en som komfet seg med vest. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Joda, smoking er litt overkill. Men det er jo synd at man ikke kan bruke det så mye. Har brukt det på noen nyttårsaftner tidligere, men er jo litt redd for den. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kom vi fram til at jeg ikke kan bruke det antrekket jeg foreslo da? Blir vel dress på meg da. :\ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sikkert bare meg, men jeg ville droppet vesten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor ville du droppet vesten? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dress uten vest til konfirmasjon synes jeg ser bedre ut. Dette er selvfølgelig min subjektive mening Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg fikk levert et par sko fra asos på døren men var ikke hjemme, det ble etterlatt en lapp men dto ikke noe annet enn at den var forsøkt levert. hvor kan jeg hente denne varen? valgte standard levering. Sto det noko om kva selskap som sto for leveransen? Kor lang tid tok det evt frå du fekk bekreftelse på at pakken var sendt, til den vart forsøkt levert? Evt er det andre som har erfaring frå Asos i forhold til kva fraktselskap dei brukar? Endret 26. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
SEO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvilke stoff/materialer "klarer seg" i regnvær? Hva er absolutt fy-fy? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skinnsko Gummistøvler Regnfrakker Lenke til kommentar
SEO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 SkinnskoGummistøvler Regnfrakker Jeg sliter med å finne noe stilrent og moteriktig innen "regntøy" eller "regnfrakk". Har du noen tips? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Som sagt over her. Trench og paraply Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå