Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Så dress er det eneste pene plagget man kan bruke i konfirmasjon? Går det ikke ann å ha på seg f. eks. en vest, mørk skjorte, svart dressbukse og svarte pensko? Evt. slips for å spice det hele opp?

Hvis du har bunad skal den selvsagt brukes. En kar som sto samtidig med meg hadde skotske aner, og stilte derfor i full kilt! Det er også lov. Andre slike sær-kultur-plagg man har en tilknytning til (samedrakt?) kan også være aktuelt.

Ellers er det standarddresen som gjelder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal nok konfirmeres selv. Tenkte å prøve noe annet enn dress, mest fordi jeg rett og slett er lei det.

Vil samtidig prøve å gi et någenlunde godt uttrykk til de finere familiemedlemmene mine som kommer fra alle verdens kanter, så jeg måtte spørre om det ikke blir for dumt å komme i det antrekket jeg foreslo.

Blir ikke smoking bittelitt overkill, eller?

Lenke til kommentar
Jeg fikk levert et par sko fra asos på døren men var ikke hjemme, det ble etterlatt en lapp men dto ikke noe annet enn at den var forsøkt levert. hvor kan jeg hente denne varen? valgte standard levering.

Sto det noko om kva selskap som sto for leveransen? Kor lang tid tok det evt frå du fekk bekreftelse på at pakken var sendt, til den vart forsøkt levert?

Evt er det andre som har erfaring frå Asos i forhold til kva fraktselskap dei brukar?

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...