Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser relativt lys ut på min langt fra kalibrerte laptopskjerm. Får sjå om dei har den på S&S når eg stikk til Oslo neste veke. Hvis dei ikkje har den ender eg sikkert opp med ein Tiger-dress. Og om den ikkje funkar med brunt er det ikkje akkurat krise heller.

Lenke til kommentar

@KimNK Hvordan dress er det? Fikk en jakke av bestefaren min fra RL her en dag som ligner ganske mye på jakken i den dressen der. Jeg likte den!

Men bare husk at man ikke skal gå med brune sko etter kl 19.00 da, (tror det er 19.00) til dress ofc.

@thrice syns de øverste skoene var kanskje litt kjipe, men hvis de skal brukes som "vanlige" pensko passer de perfekt. Men likte sko nummer 2 best. Beltet va fint, keen på ett sånt selv.

Lenke til kommentar

Ikke lett å si noe om kvaliteten over nettet om noen ikke har erfaring med det merket da. Men virket serriøst. Er jo lærsåle også, det er jo ett possitivt tegn det.

Personlig må jeg prøve pensko før jeg kjøpet det, for pensko er jo ofte ganske stive så om de er litt store eller en passform som ikke passer foten så bra blir det fort ubehagerlig og kan lett få gnagsår.

Lenke til kommentar
@KimNK Hvordan dress er det? Fikk en jakke av bestefaren min fra RL her en dag som ligner ganske mye på jakken i den dressen der. Jeg likte den!

Men bare husk at man ikke skal gå med brune sko etter kl 19.00 da, (tror det er 19.00) til dress ofc.

18.00. Men regelen er ganske utdatert. Akkurat som "brown is not for town".

Lenke til kommentar

De er jo veldig pene!

Uff nå fikk jeg også lyst på ett par!!

Salg frister alltid, men blir ofte at man bruker mere penger enn planlagt siden "man får det jo så billig" :p

Hvis de ikke passer til deg er så har du kanskje en venn eller noe som kan overta dem? Evt en bursdags gave til far eller en bror eller noe i den duren? ;)

Lenke til kommentar

18.00. Men regelen er ganske utdatert. Akkurat som "brown is not for town".

Ja, den er vel det.

Kommer jo helt ann på hvilken setting man er i også.

Nå blir det vel sikkert ikke så mange formelle middager på en stund så er nok ikke noe stress.

Blir som at man ikke skal kneppe den nederste knappen i en dressjakke også. Den er kanskje litt mere aktuell fortsatt?

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Ja, den er vel det.

Kommer jo helt ann på hvilken setting man er i også.

Nå blir det vel sikkert ikke så mange formelle middager på en stund så er nok ikke noe stress.

Blir som at man ikke skal kneppe den nederste knappen i en dressjakke også. Den er kanskje litt mere aktuell fortsatt?

I formelle middagar etter klokka 18 vil jo kleskoden uansett vere av ein slik karakter at skoene skal vere svarte. Den andre regelen er framleis aktuell ja, og eg rekner ikkje med at den vil forandre seg. Men med "moteregler" er det jo gjerne sånn at dei kan brytast så lenge ein kan argumentere for det.

Endring: Å argumentere for det vert uansett ikkje naudsynt då det er smaklaust å kommentere at andre "bryt reglane".

Endret av Krakknisse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...