gjgjgjtytyty Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Vel, den første er jo bare en ordinær beige chinos. Ikke mye å si om den, hverken godt eller vondt De to andre er kule, men jeg synes de hvite glidelåsene bryter totalt med resten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg liker nr 1 og 3. Den grå ble litt kjedelig. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Den grå var litt kjedelig, sjekk heller ut Filippa K eller J. Lindeberg, ett av de merkene har et par mørkeblå chinos. De er pene! Endret 21. mars 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Vet ikke helt om jeg tolka helt feil nå, men om du lurte på hvilket av de to merkene som har mørke blå chinos. Men J.Lindeberg hat et par mørke blå chinos ja som ikke er helt feil Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Ser nå at det blir litt kronglete, pollensesongen har allerede satt i gang så vi skylder på den! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg likte nr 1. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) The Sartorialist ligger trygt plantet med resten av RSS-feedene mine, sammen med HighSnobiety og et par små, private moteblogger som egentlig ikke kommer med så mye bra. Motebloggen var stilig. Har dere noen å anbefale for en mer casual stil? Endret 21. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Noen som vet leveringstida hos stress? Kjøpte to t's der idag, siden det var tilbud og greier. Pleier de å sende første arbeidsdag (til mandag mao)? Edit: for å være litt mer on-topic; kjøpte disse to: Endret 21. mars 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Kom hjem fra Milano i går, og jeg har kjøpt litt mer enn planlagt. Slenger ut noen bilder av det jeg fant i Ralph Lauren butikken. 1. Hvit polo 2. Lyseblå half-zip 3. Rugby 4. Trench coat. Ikke noe jeg bruker så veldig ofte, men til litt finere annledninger. 5. Polo 6. Skjorte. Ikke helt lik, men ligner veldig. 7. Rød chinos 8. Jakke for vår og sommer EDIT: Det eneste jeg trenger før sommeren er flere ensfargede polo shirts (type Lacoste eller PRL (klassisk, liten logo), og skjorter. EDIT2: Og belte!! Det eneste jeg sa til meg selv at jeg måtte kjøpe, glemte jeg selvfølgelig. Trenger et enkelt tøybelte og ett enkelt, sort lærbelte. Endret 22. mars 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Hei folkens. Så det var snakk om joggesko litt lengre bak i tråden. Da jeg så noen nevnte at Asics var bra, følte jeg at jeg må diskutere litt. Pappa kjøpte 2 par. De het noe med gel kinsi eller noe sånt. Men, hvartfall. Begge parene er brukt nå i 5-6 måneder. Og de begynner å revne forskjellige steder. Og det la jeg merke til etter kun 2-3 måneder. Så min erfaring med Asics, er dårlig. Jævlig digge sko, men kvaliteten står ikke i stil. Fikk kjøpt meg en ny genser på flyplassen idag. Må si meg veldig fornøyd. Gant, lysebrun, v-neck. Veldig komfortabel og stilig. Kanskje jeg får lasta opp bilde i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 MagnusW, Jeg digger trenchen og chinosa. Jeg liker half-zippen, men baby blå tror jeg aldri blir min greie. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Den blåfargen er frisk om sommeren Trenchen og chinosa var elsk, resten ble litt for mye. Jeg foretrekker de enkle piquene til RL, samme gjelder jakken http://www.ralphlauren.com/product/index.j...&cp=1760781 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Sier meg ganske enig med thrice og bebeluv, og skjorten var direkte stygg etter min mening, men trenchen og half-zipen var mine favoritter Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Sier meg ganske enig med thrice og bebeluv, og skjorten var direkte stygg etter min mening, men trenchen og half-zipen var mine favoritter Enig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Er på utkikk etter en tynn sommerlig limegrønn skjorte. Noen som vet hvor slikt kan skaffes? Har gjennomsøkt H&M og Dressmann flere ganger uten hell.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Grattis med nye bra kjøp MagnusW! Likte trenchen, chinosa og jakken godt! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Enig med resten av gjengen, likte trenchen & chinosa. Hvordan har du tenkt å bruke skjorta? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Enig med resten av gjengen, likte trenchen & chinosa. Hvordan har du tenkt å bruke skjorta? Skjønner at flere kanskje er skeptiske til skjorten, men den typen skjorter bruker jeg f.eks. under en mørk blå eller sort half-zip, evt under en pique eller rugby. Poloen med Big Pony er kanskje litt flashy, men synes den var kul allikevel. De fleste av mine andre poloer er av det enklere, klassiske slaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå