Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom hjem fra Milano i går, og jeg har kjøpt litt mer enn planlagt. Slenger ut noen bilder av det jeg fant i Ralph Lauren butikken.

1. Hvit polo

2. Lyseblå half-zip

3. Rugby

4. Trench coat. Ikke noe jeg bruker så veldig ofte, men til litt finere annledninger.

5. Polo

6. Skjorte. Ikke helt lik, men ligner veldig.

7. Rød chinos

8. Jakke for vår og sommer

EDIT: Det eneste jeg trenger før sommeren er flere ensfargede polo shirts (type Lacoste eller PRL (klassisk, liten logo), og skjorter. :)

EDIT2: Og belte!! Det eneste jeg sa til meg selv at jeg måtte kjøpe, glemte jeg selvfølgelig. Trenger et enkelt tøybelte og ett enkelt, sort lærbelte.

post-40045-1237682899_thumb.jpg

post-40045-1237682904_thumb.jpg

post-40045-1237682909_thumb.jpg

post-40045-1237682914_thumb.jpg

post-40045-1237682921_thumb.jpg

post-40045-1237682927_thumb.jpg

post-40045-1237682932_thumb.jpg

post-40045-1237682936.jpg

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hei folkens. Så det var snakk om joggesko litt lengre bak i tråden. Da jeg så noen nevnte at Asics var bra, følte jeg at jeg må diskutere litt. Pappa kjøpte 2 par. De het noe med gel kinsi eller noe sånt. Men, hvartfall. Begge parene er brukt nå i 5-6 måneder. Og de begynner å revne forskjellige steder. Og det la jeg merke til etter kun 2-3 måneder. Så min erfaring med Asics, er dårlig. Jævlig digge sko, men kvaliteten står ikke i stil.

Fikk kjøpt meg en ny genser på flyplassen idag. Må si meg veldig fornøyd. Gant, lysebrun, v-neck. Veldig komfortabel og stilig. Kanskje jeg får lasta opp bilde i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Enig med resten av gjengen, likte trenchen & chinosa. Hvordan har du tenkt å bruke skjorta? :)

Skjønner at flere kanskje er skeptiske til skjorten, men den typen skjorter bruker jeg f.eks. under en mørk blå eller sort half-zip, evt under en pique eller rugby.

Poloen med Big Pony er kanskje litt flashy, men synes den var kul allikevel. De fleste av mine andre poloer er av det enklere, klassiske slaget. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...