Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å se bra ut er digg = pene klær er digg.

Utseende kommer før komfort, men når man ser bra ut så føler man seg komfortabel :)

Når plagget og fottøyet har funksjoner som dekker mine behov, føler jeg meg komfortabel. :)

Lenke til kommentar
Jeg har fått mine første briller. :)

Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? :)

Undertegnede kan skrive seg under på den. Måtte ty til bruk av briller pga. mye mysing og generelt ubehag i øya når jeg satt foran PC-en eller TV-en. Har liknende dine Dior-briller. Rart å se seg selv i speilet med briller på, ja.
Lenke til kommentar
Sier meg enig med snaffle i at hvis man ser bra ut føler man seg komfortabel :)

Helt enig, er jeg fornøyd med klærne jeg har på føler jeg med bedre.

Ja, man føler seg bedre, men ett par ubehagelige sko er like ubehagelige uansett hvor kule de er.

Lenke til kommentar
Det ser ikke jævlig ut nei, så lenge man klarer å bruke det ordentlig er det veldig fint, og gir deg en fin brunfarge.

Jeg har kun fått positive farger på brunfargen min :)

Homme, hvordan pudder er det du bruker?

I.D. Minerals er å anbefale. Porene tettes ikke og det inneholder solfaktor også. :)

Lenke til kommentar
Jeg har fått mine første briller. :)

Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? :)

Jeg bruker briller :) Har brukt de i 1,5 år nå, og har trivdes med å gå med briller siden jeg starta å gå med det.

Får komplimenter for at jeg kler de, og synes selv at jeg ser mye bedre ut med briller :)

Briller er digg! Skjønner ikke at folk gruer seg til å begynne med briller egentlig.

Mange som kler det, og hvis de ikke gjør det så er det jo bare å kjøpe linser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...