Henrik C Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, ser jævlig ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nå sier jo du noe helt annet Henrik, det er forskjell på om man syns det er digg - eller om det er fint. To forskjellig ting det vettu Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, ser jævlig ut. Er man den typen som utøver fysisk fostring ofte, så bruker mange joggeskoen daglig av den grunn. Jeg som har underpronasjon har bare godt av å gå med joggesko som dekker mine behov. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ser like fullt jævlig ut. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja gud, tenk å prioritere komfort fremfor utseende. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Å se bra ut er digg = pene klær er digg. Utseende kommer før komfort, men når man ser bra ut så føler man seg komfortabel Endret 20. mars 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Utseende kommer før komfort, men når man ser bra ut så føler man seg komfortabel Bs, Når'u ikke engang kan kjenne den bedre delen av deg lenger, er det et tegn på at du må vurdere Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Å se bra ut er digg = pene klær er digg. Utseende kommer før komfort, men når man ser bra ut så føler man seg komfortabel Når plagget og fottøyet har funksjoner som dekker mine behov, føler jeg meg komfortabel. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Sier meg enig med snaffle i at hvis man ser bra ut føler man seg komfortabel Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Sier meg enig med snaffle i at hvis man ser bra ut føler man seg komfortabel Helt enig, er jeg fornøyd med klærne jeg har på føler jeg med bedre. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har fått mine første briller. Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? Undertegnede kan skrive seg under på den. Måtte ty til bruk av briller pga. mye mysing og generelt ubehag i øya når jeg satt foran PC-en eller TV-en. Har liknende dine Dior-briller. Rart å se seg selv i speilet med briller på, ja. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Sier meg enig med snaffle i at hvis man ser bra ut føler man seg komfortabel Helt enig, er jeg fornøyd med klærne jeg har på føler jeg med bedre. Ja, man føler seg bedre, men ett par ubehagelige sko er like ubehagelige uansett hvor kule de er. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Cluet er å finne den gyllene mellomvei Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Det ser ikke jævlig ut nei, så lenge man klarer å bruke det ordentlig er det veldig fint, og gir deg en fin brunfarge.Jeg har kun fått positive farger på brunfargen min Homme, hvordan pudder er det du bruker? I.D. Minerals er å anbefale. Porene tettes ikke og det inneholder solfaktor også. Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Fins mange pene plagg som er komfortable feks chinos. Man dør ikke av å bruke jeans. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Chinos og bomullsbukser er det mest komfortable. Pent er det også. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Helt enig, sinnsykt digg er det faktisk. Jeg anskaffet dog min første (og hittil eneste) for 2 uker siden, så jeg har ikke akkurat veldig lang erfaring Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Samme erfaring som Kurt, blir garantert ikke mine siste Blir nok nye til helga. Endret 21. mars 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har fått mine første briller. Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? Jeg bruker briller Har brukt de i 1,5 år nå, og har trivdes med å gå med briller siden jeg starta å gå med det. Får komplimenter for at jeg kler de, og synes selv at jeg ser mye bedre ut med briller Briller er digg! Skjønner ikke at folk gruer seg til å begynne med briller egentlig. Mange som kler det, og hvis de ikke gjør det så er det jo bare å kjøpe linser. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Samme erfaring som Kurt, blir garantert ikke mine siste Blir nok nye til helga. Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå