Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått mine første briller. :)

Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? :)

Undertegnede kan skrive seg under på den. Måtte ty til bruk av briller pga. mye mysing og generelt ubehag i øya når jeg satt foran PC-en eller TV-en. Har liknende dine Dior-briller. Rart å se seg selv i speilet med briller på, ja.
Lenke til kommentar
Det ser ikke jævlig ut nei, så lenge man klarer å bruke det ordentlig er det veldig fint, og gir deg en fin brunfarge.

Jeg har kun fått positive farger på brunfargen min :)

Homme, hvordan pudder er det du bruker?

I.D. Minerals er å anbefale. Porene tettes ikke og det inneholder solfaktor også. :)

Lenke til kommentar
Jeg har fått mine første briller. :)

Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? :)

Jeg bruker briller :) Har brukt de i 1,5 år nå, og har trivdes med å gå med briller siden jeg starta å gå med det.

Får komplimenter for at jeg kler de, og synes selv at jeg ser mye bedre ut med briller :)

Briller er digg! Skjønner ikke at folk gruer seg til å begynne med briller egentlig.

Mange som kler det, og hvis de ikke gjør det så er det jo bare å kjøpe linser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...