HOHOHOHO222 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Er på utkikk etter et nytt solpudder, har dere noen å anbefale?Kommentarer som "det er for jenter, du er homo" osv. er ikke noe vits å skrive. Det var litt fristende, men kan jeg spørre om du ville sminket deg foran kompiser? Modig gjort, isåfall Var ikke mye svar å få her nei.. TIl Kloever: Tror kanskje jeg har gjort det, er ikke noe jeg tenker så mye over. Bryr meg ikke så veldig. Modig ville jeg ikke akkuratt kalt det Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Du er gutt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Er ikke det ganske obvious? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hva er greia med solpudder? Hvorfor bruker man det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Få en fin brunfarge? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 ehjammen det ser jo jævlig ut? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ikke om du er flink. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg bruker av å til solpudder og eneste kommentarene jeg har fått er at jeg har fin farge. Og når diverse jentevenner tilogmed spør om tips om hvordan jeg bruker det, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Det ser ikke jævlig ut nei, så lenge man klarer å bruke det ordentlig er det veldig fint, og gir deg en fin brunfarge. Jeg har kun fått positive farger på brunfargen min Homme, hvordan pudder er det du bruker? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Og da var av Lanvin skoene mine av en eller annen grunn sendt tilbake til sender, og får ikke tak i noen som faktisk kan gi meg ett godt svar på hvorfor. Greit de ikke er betalt for enda, hvertfall da. Men pappa sponset nye løpesko i dag, endte på NikeID, med customisa AirMax Turbulence, i sort og rødt, og fornavnet mitt på den ene skoen, og etternavnet på den andre. Bare trist at de har leveringstid på en måned. Snaffle: Er fra Jean Paul Gaultier (herreserien) faktisk. Endret 19. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Husker du sånn ca hva prisen lå på Homme? Jeg tenker at jeg skal prøve ut den Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Desverre, lenge siden den ble kjøpt inn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Skulle bare være med muttern på CC-Vest i dag for hun skulle se på klokke. Men vi spaserte ut uten noe klokke, men jeg fikk kjøpt meg en genser/cardigan, en Diesel bukse og ett sjerf. Det er ikke helt den buksen som er på bildet, men var det eneste jeg fant som lignet. Det står Thanaz på lappen, men når jeg googlet det fant jeg masse bukser som ikke lignet i det hele tatt. Endret 19. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Homme, løpeskoene var fine. Kunne godt ha tenkt meg sånn til jogge med. Hva ga du for de? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Etter min erfaring så er joggesko noe man må prøve i butikken før man eventuelt bestiller over nett. Utseendet på joggesko har heller lite å si, løpefølelse & komfort derimot, er win. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg vill si at Nike er et sikkert valgt når det gjelder komfort i hvertfall Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Det er jo en fordel om de passer mtp. pronasjon, med mindre det står på siden er det ikke så lett å sjekke uten å prøve de først. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg vill si at Nike er et sikkert valgt når det gjelder komfort i hvertfall Greit nok at det er fra et bra merke, men det betyr da ikke at skoene passer for akkurat han vell? Jeg prøvde sikkert 10 forskjellige Nike sko, alikevell kjøpte jeg et par fra Asics til å løpe i. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har hørt mer positivt om Asics når det kommer til komfort, men Nike er vel det eneste jeg har sett folk traske rundt i til vanlig også. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Joggesko til vanlig er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå