Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et nytt solpudder, har dere noen å anbefale?

Kommentarer som "det er for jenter, du er homo" osv. er ikke noe vits å skrive.

:)

Det var litt fristende, men kan jeg spørre om du ville sminket deg foran kompiser? Modig gjort, isåfall :)

Var ikke mye svar å få her nei..

TIl Kloever: Tror kanskje jeg har gjort det, er ikke noe jeg tenker så mye over. Bryr meg ikke så veldig.

Modig ville jeg ikke akkuratt kalt det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da var av Lanvin skoene mine av en eller annen grunn sendt tilbake til sender, og får ikke tak i noen som faktisk kan gi meg ett godt svar på hvorfor. Greit de ikke er betalt for enda, hvertfall da.

Men pappa sponset nye løpesko i dag, endte på NikeID, med customisa AirMax Turbulence, i sort og rødt, og fornavnet mitt på den ene skoen, og etternavnet på den andre. Bare trist at de har leveringstid på en måned.

Snaffle: Er fra Jean Paul Gaultier (herreserien) faktisk.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Skulle bare være med muttern på CC-Vest i dag for hun skulle se på klokke. Men vi spaserte ut uten noe klokke, men jeg fikk kjøpt meg en genser/cardigan, en Diesel bukse og ett sjerf.

Det er ikke helt den buksen som er på bildet, men var det eneste jeg fant som lignet. Det står Thanaz på lappen, men når jeg googlet det fant jeg masse bukser som ikke lignet i det hele tatt.

dieselthanaz89s.jpg

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Jeg vill si at Nike er et sikkert valgt når det gjelder komfort i hvertfall :)

Greit nok at det er fra et bra merke, men det betyr da ikke at skoene passer for akkurat han vell? Jeg prøvde sikkert 10 forskjellige Nike sko, alikevell kjøpte jeg et par fra Asics til å løpe i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...