Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått mine første briller. :)

Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? :)

Har et par liggende, men har gått over til linser.

Skal skaffe meg et nytt par briller som jeg kan bruke under pollensesong blant annet, for jeg hører at linser kan være ubehagelig under pollensesongen med rennende øyne.

Hva slags briller falt valget på?

Lenke til kommentar
Jo.. lukter at pakken har blitt stoppet og feilplassert eller noe.. Får ringe å høre i morgen.

Forventer et bilde, Homme.

Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? :)

Jeg er brilleslange. Hvis det ikke hadde vært for mitt ønske om å være anonym skulle jeg vist hvor mye jeg rocka brillenene mine, Her er et bilde av de -

ARTIC_3398_fs.jpg

Og et par spm, Roberto.

-Hvilke briller har du?

-Er avataren din et bilde av Ayn Rand - Atlas Shrugged? Hvis det er tilfellet, og du har lest den, er den bra? har hørt litt av hvert om den.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Brilleslange på 14. eller 15. året her.

Gikk i januar endelig til innskaffelse av noen litt raffe og stilige briller, får for en gangs skyld positive bemerkninger for at jeg velger å bruke briller fremfor linser eller endelig påkoste meg laser.

IMG_0233.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...