Alex Moran Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som vet om noen mørkeblå skjorter med hvit krage til rundt 500,-? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Er på utkikk etter et nytt solpudder, har dere noen å anbefale? Kommentarer som "det er for jenter, du er homo" osv. er ikke noe vits å skrive. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Er på utkikk etter et nytt solpudder, har dere noen å anbefale?Kommentarer som "det er for jenter, du er homo" osv. er ikke noe vits å skrive. Det var litt fristende, men kan jeg spørre om du ville sminket deg foran kompiser? Modig gjort, isåfall Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan skaffe en grønn skjorte typ lumberjack? Creds til den som finner en som er billig og i Norge. Edit: noe lignende det den ene gitaristen i videoen har er også mad creds dersom det blir funnet Endret 16. mars 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Skal til Manchester snart, og lurte på om dei har Supra NS/Supra sko generelt ein eller anna plass i byen? Noko anna eg ville ha gjort lurt i å kjøpe når eg først var der? (Av klede så klart) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har fått mine første briller. Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg bruker briller når jeg kjører i mørket. Skal nok skaffe meg linser når jeg gidder, ser ganske dårlig generellt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg bruker briller, riktignok ikke så ofte på skolen og ellers, men ja, jeg gjør det Tror det er bilde av mine tidligere i tråden..? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Man ser utvilsomt klokere ut med briller (det spørs sikkert på typen). Bare dét er jo grunn nok (hei hersketeknikk!). Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe, det er sant Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en grønn skjorte typ lumberjack? Creds til den som finner en som er billig og i Norge. Army Shop i Oslo. Trondheimsveien, ved Heimdalsgata. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har fått mine første briller. Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? Har et par liggende, men har gått over til linser. Skal skaffe meg et nytt par briller som jeg kan bruke under pollensesong blant annet, for jeg hører at linser kan være ubehagelig under pollensesongen med rennende øyne. Hva slags briller falt valget på? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Gahh Lanvin-skoene mine ble stoppet i tollen for ca. 1uke siden og fortsatt ikke flyttet på seg.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Er ikke sko tollfrie? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jo.. lukter at pakken har blitt stoppet og feilplassert eller noe.. Får ringe å høre i morgen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jo.. lukter at pakken har blitt stoppet og feilplassert eller noe.. Får ringe å høre i morgen. Forventer et bilde, Homme. Jeg har fått mine første briller. Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? Jeg er brilleslange. Hvis det ikke hadde vært for mitt ønske om å være anonym skulle jeg vist hvor mye jeg rocka brillenene mine, Her er et bilde av de - Og et par spm, Roberto. -Hvilke briller har du? -Er avataren din et bilde av Ayn Rand - Atlas Shrugged? Hvis det er tilfellet, og du har lest den, er den bra? har hørt litt av hvert om den. Endret 17. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har fått mine første briller. Databriller til bruk foran Macen på kontoret. Ganske rart å se meg selv i speilet og se jeg har på meg briller, egentlig. Flere brilleslanger her? Brilleslange på 14. eller 15. året her. Gikk i januar endelig til innskaffelse av noen litt raffe og stilige briller, får for en gangs skyld positive bemerkninger for at jeg velger å bruke briller fremfor linser eller endelig påkoste meg laser. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som skal hooke seg opp med et par Air Yeezy`s i morgen eller? Drøyer litt for min del, økonomien holder ikke til enda ett skokjøp akkurar nå fant jeg ut Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor mange skopar har du, Homme? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 altfor mange og bruker ca. 1/10 av dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå