thrice Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Favorittplagg:Treningsjakke fra Umbro jeg har hatt siden jeg var 9. Caps fra Reebok jeg har hatt siden jeg var 10. Joggebukse fra Nike. Tøfler farmor strikka til faren sin da hu var liten, har holdt seg overraskende bra og er jævlig gode å ha på seg. Passer den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Da burde han i såfall få en premie i posten. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Ser for meg han i den treningsjakken. hahha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Passer og passer, stopper ved albuene og er ellers som en magetopp med zip, men det er ikke det viktigste Det viktigste er at den er god og kosete ^^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Passer og passer, stopper ved albuene og er ellers som en magetopp med zip, men det er ikke det viktigste Det viktigste er at den er god og kosete ^^ Går du med den blant folk? Jeg vil se bilde... tror jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Passer og passer, stopper ved albuene og er ellers som en magetopp med zip, men det er ikke det viktigste Det viktigste er at den er god og kosete ^^ wow jeg klarer meg uten bilde... hadde forresten sikkert klart meg fint uten det i hodet mitt også... Endret 13. mars 2009 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Stemmer for bilde. 2-1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Passer og passer, stopper ved albuene og er ellers som en magetopp med zip, men det er ikke det viktigste Det viktigste er at den er god og kosete ^^ Går du med den blant folk? Jeg vil se bilde... tror jeg. Nei, ærlig talt. Går ca ikke med den lenger heller. Samme går for capsen. Men av og til tar jeg de på meg og mimrer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Passer og passer, stopper ved albuene og er ellers som en magetopp med zip, men det er ikke det viktigste Det viktigste er at den er god og kosete ^^ Går du med den blant folk? Jeg vil se bilde... tror jeg. Nei, ærlig talt. Går ca ikke med den lenger heller. Samme går for capsen. Men av og til tar jeg de på meg og mimrer. Savner fremdeles et bilde, og med tanke på aktiviteten din i RPP skulle det bare mangle Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Hatt eller sixpence i kveld? Heller mot sixpencen, men er ikke helt sikker på om det kanskje blir for mye sort, skal ha en sort frakk også ... Jeg synes du kler sixpencen, gjerne i kombinasjon med nevnte treningsjakke. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Hatt eller sixpence i kveld? Heller mot sixpencen, men er ikke helt sikker på om det kanskje blir for mye sort, skal ha en sort frakk også ... Jeg synes du kler sixpencen, gjerne i kombinasjon med nevnte treningsjakke. hahahahahhahahah Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Er dette seriøst? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Er dette seriøst? Internet, serious business. Men ja. Jeg vil iallefall se bilder av jakken. Kanskje i kombinasjon med nevnt caps. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Er dette seriøst? Det er useriøst, og hvis det fortsetter kan det hende at han ikke legger ut bilde av treningsjakka Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Frister å kjøpe denne. Men vil gjerne høre folks mening først! Endret 14. mars 2009 av Tozva Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Likte den jeg. Har vell ikke et bilde av den i full profil? Pris & Hvor har du tenkt å kjøpe den? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Den er ensfarget og ok, ikke så mye å synse noe om. Så noe veldig likt hos H&M, men da er det ikke RL Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Må si jeg ikke likte fargen så godt.. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Fant den på ebay. Men skal til England på Fredag. Så finner sikkert den der. Prisen på ebay var på 400,- kr. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Den var stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå