Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har sikker vært oppe hundre ganger, men trenger tips til bag for skolebruk. Må være plass til 15,4" laptop og 2 bøker.

Har tenkt på Tumi som blir skrytt opp i skyene, men vil gjerne ha tips til andre også. Evt konkrete Tumi modeller.

Tips til dufflebag tas også i mot.

Lenke til kommentar

Man kan også bruke f.eks. hidemyass.com for å surfe på Tumi.com sine amerikanske sider, og der får man opp prisene.

Vet ikke så altfor mye om prisene i Norge, men jeg ville tippet at man kan ta 10-gangen på prisene.

Kanskje Roberto vet, mener å huske at han har handlet Tumi i Norge.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har kjøpt en del fra Tumi. En ryggsekk, to trillekofferter, en weekend bag samt to laptopvesker. Som noen har vært inne på er Tumi dyrt i forhold til Samsonite og lignende, men det er utrolig bra kvalitet på merket. En laptopveske med plass til en 15" koster deg ca 3.000 NOK+ og en ryggsekk ligger på ca 2.500-3.000 NOK. Dette er vel den vanligste modellen: http://intl.tumi.com/alpha/large-expandabl...computer-brief/

Tumi er fremdeles uvanlig i Norge, men jeg ser det oftere og oftere i møter. I utlandet er det stort sett vanlig å se merket, de har bl.a. butikker i FRA og MUC og diverse andre europeiske flyplasser. Tumi er ikke flashy som Rimowa og de som kjøper det (i hvert fall i Norge) gjør det ikke for å vise dette frem - det er jo ingen her på berget som kjenner til merket uansett - men pga. kvaliteten og de finurlige løsningene. Jeg har brukt Tumi hver eneste dag i ca 4 år (selv på ferie) og behandler ikke akkurat ting pent men alt holder seg rimelig bra. :)

Du får kun kjøpt Tumi på Steffen i Oslo, link: http://www.steffenshop.no

Når det gjelder priser så holder det vel med å legge til 30-35%ish fra de amerikanske.

Lenke til kommentar
Skal ha nye "selskaps-klær", eller såkalte finklær. Er mest på utskikk etter overdelen av kroppen. Vest, skjorte, polo. Noe kombinasjon? Noen som vil anbefale fine antrekk, som man kan bruke til fester og andre litt finere anledninger.

Budsjett er alltid greit å komme med når man spør om råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...