Spetz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er folks favorittplagg? Spør av ren kjedsomhet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Favorittplagg på hvilken måte? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvor ofte det brukes og sånt. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvor ofte det brukes og sånt. Boxer! Bruker det hver dag. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tenkte mer på enkeltplagg, f. eks. den svarte genseren din, men samma faen. : p Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Aha. Mitt favorittplagg er da en bukse fra Insight 51, usikker på om det er slim- eller anti-fit. Behagelig å gå i, og ser bra ut. Pleier å bruke den i kombinasjon med en hette-cardigan fra H&M, som også er ganske behagelig å bruke. Ligger vel et bilde der jeg bruker beggeplaggene i bildetråden. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Åja, her er mitt favoritt antrekk! Genser/polo: La Martina Bukse: Kaporal Belte: La Martina Du ser ikke buksa så godt, men det er denne: http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=25159 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Igjen med genseren plassert godt under beltespennen... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Igjen med genseren plassert godt under beltespennen... Ja, det er stilen min! Men skal teste ut litt anna i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Slang ut et bilde av favorittantrekket mitt jeg da. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du har vel postet det før? Ja, han poster de samme bildene om igjen. Han har også postet et bilde to ganger i bildetråden på "sosialt". Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, han poster de samme bildene om igjen. Han har også postet et bilde to ganger i bildetråden på "sosialt". Jeh, Let's Kill Him. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Du har vel postet det før? Ikke her. Det var i bildetråden, nå er det snakk om yndlingsantrekket. Poster heller dette bildet istedenfor å ta en million nye bilder. Ja, han poster de samme bildene om igjen. Han har også postet et bilde to ganger i bildetråden på "sosialt". Har jeg? Jaja, det har hvertfall vært ubevisst. Menmen, da beklager jeg for at jeg har postet samme bilde flere ganger. Håper det går bra, og at dere ikke får varige mén. Endret 8. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mener å huske at det var i enda en i tillegg til bildetråden..? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Godt mulig det var "Hvilke stil har du" elns også. Men okei, fra og med nå så skal jeg begynne å ta et nytt bilde for hver gang jeg legge opp et her Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Om jeg skal kommentere ditt favorittantrekk KongKake, så vil jeg si at jeg ikke likte det. Syns ikke kombinasjonen var bra nok og jeg likte ikke helt genseren dessverre. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Enig i at kombinasjonen / helheten ikke var til å hoppe i taket over, men genseren var litt fresh. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Favorittplagg mitt er nok en slimfit skjorte fra Eton. Ganske standar hvit skjorte med dobble mansjetter. Den er drit digg å gå i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå