Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay.. Eit lite problem som har gått opp for meg i det siste. Eg er relativt godt tatovert og eig ikkje kvite skjorter som ikkje til ein viss grad er gjennomsiktige. Har leita litt rundt etter skjorter med litt solid og tjukkare stoff, men ein klarer likevel til ein viss grad å sjå farge gjennom, og det heile ser litt "skittent" ut. Kvit tskjorte er ikkje så god løysing heller, for ein ser der armane og halsen sluttar ganske lett. Nokon som veit om kvite skjorter ein faktisk ikkje kan sjå gjennom? Pungar greit ut littegrann for ei. Den skal brukast berre for seg sjølv, evt. saman med smale slips, ikkje til dress. Då har eg jakka, så det gjer ingenting.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Hva syntest dere om denne klokken http://www.armaniexchange.com/product/mens...Picks&size=

Likte den utrolig godt selv og vurderer å kjøpe meg den etter konfirmasjonen min. Men vet ikke hvor jeg skal få tak i den.

Den var fin :)

Men det er ingen steder der A|X selges, litt kjipt, mine A|X-ting er blitt kjøpt i England og USA...

Ja, utrolig kjipt at det er så vanskelig å få tak i Armani klær når man bor i Norge. Var masse klære jeg kunne tenkt meg der også. Men skal til England snart (London). Så kanskje jeg finner noe der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...