Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Hatt eller sixpence i kveld? Heller mot sixpencen, men er ikke helt sikker på om det kanskje blir for mye sort, skal ha en sort frakk også ... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Okay.. Eit lite problem som har gått opp for meg i det siste. Eg er relativt godt tatovert og eig ikkje kvite skjorter som ikkje til ein viss grad er gjennomsiktige. Har leita litt rundt etter skjorter med litt solid og tjukkare stoff, men ein klarer likevel til ein viss grad å sjå farge gjennom, og det heile ser litt "skittent" ut. Kvit tskjorte er ikkje så god løysing heller, for ein ser der armane og halsen sluttar ganske lett. Nokon som veit om kvite skjorter ein faktisk ikkje kan sjå gjennom? Pungar greit ut littegrann for ei. Den skal brukast berre for seg sjølv, evt. saman med smale slips, ikkje til dress. Då har eg jakka, så det gjer ingenting. Endret 7. mars 2009 av KimNK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Er Nudie Even Steven Double Dip Indigo vaska i fabrikken, eller gjeld 6-månaders på denne buksa og? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Kjøpt meg en linbukse som jeg brukte i dag. Hadde helt glemt hvor fort lin blir krøllete, burde nok stå hele tida. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som vet om en billig nettside hvor de selger sko? Tenker på sneakers. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Zoovillage Freudian Kicks Endret 8. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva syntest dere om denne klokken http://www.armaniexchange.com/product/mens...Picks&size= Likte den utrolig godt selv og vurderer å kjøpe meg den etter konfirmasjonen min. Men vet ikke hvor jeg skal få tak i den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Noen her som har erfaringer med www.tailorstore.no? Vurderer å prøve ut ei skjorte eller pique der ifra, men greit å vite om noen andre alt har erfaringer? Syntes det var litt tøft å kunne " designe " sine egne skjorter, hehe. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 @KimNK: Stikk innom ein av skredderane i Bergen, få ei spesiallaga. (Koster sikkert mellom 1000 og 1500 kr) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Freistar å berre stikke ein tur innom T. Michael, ja. Hadde sikkert vore like greit. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva syntest dere om denne klokken http://www.armaniexchange.com/product/mens...Picks&size= Likte den utrolig godt selv og vurderer å kjøpe meg den etter konfirmasjonen min. Men vet ikke hvor jeg skal få tak i den. Den var fin Men det er ingen steder der A|X selges, litt kjipt, mine A|X-ting er blitt kjøpt i England og USA... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva syntest dere om denne klokken http://www.armaniexchange.com/product/mens...Picks&size= Likte den utrolig godt selv og vurderer å kjøpe meg den etter konfirmasjonen min. Men vet ikke hvor jeg skal få tak i den. Den var fin Men det er ingen steder der A|X selges, litt kjipt, mine A|X-ting er blitt kjøpt i England og USA... Ja, utrolig kjipt at det er så vanskelig å få tak i Armani klær når man bor i Norge. Var masse klære jeg kunne tenkt meg der også. Men skal til England snart (London). Så kanskje jeg finner noe der Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Armani klær er da ikke så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hvilke nettbutikker er det som fører Matinique? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Har ikke så mye klær fra det merke, men veit at Brandstad har noe fra dem. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Armani klær er da ikke så vanskelig å få tak i. Ser ikkje ut til at det er så veldig lett å få tak i Armani Exchange på nettet i det minste, men veit du om nokon butikkar som fører det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Tenkte mer på Emporio/Giorgio. Det kan fås hos Follestad, hvertfall Emporio. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, men det er ikkje heilt samme greia.. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Exchange føres ikke i Norge, de andre gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå