gjgjgjtytyty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Aha. Hørtes ikke så klumpete ut da, men. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Utvilsomt finest de du posta bilde av. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Louis Vuitton x Kanye West har utrolig fete sko, har lyst på et par selv, men jeg er usikker på om jeg klarer å rettferdiggjøre prisen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Flere bilder her. Kule sko, men de er akuratt på grensen til å bli for store. Synes f.eks. Supra generelt har alt for store sko. Er ingen fan av hverken high tops eller store, klumpete sko. Når vi er litt nærmere våren skal jeg hvertfall kjøpe noen lave, enkle, hvite sko fra RL, loafers fra RL og brune Sebago Docksides. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Louis Vuitton x Kanye West har utrolig fete sko, har lyst på et par selv, men jeg er usikker på om jeg klarer å rettferdiggjøre prisen. Tørr jeg spøre om prisen? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kjøper visst prisen ligger på 4-5000. Men over, nei takk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå skal jeg ikke si noe for sikkert, men jeg mener at de ble anslått til rundt 5.000 tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Faen, Don kicksa blir grisebillige jo! I følge relativt gode kilder kommer prisen til å ligge på mellom 400- og 500$. Noe som betyr at jeg bommet totalt med tidligere prisanntydninger. Da kommer nok jeg til å prøve å skaffe ett par, bare for å ha egentlig... Dagens pickup, Lanvin tennis shoes, fra ss08. Trenger tips til skohyller med plass til endel sko? (20++) Endret 6. mars 2009 av Homme Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 LV x KW... Gleder meg som en helt til Lanvin skoene kommer, perfekte sommersko. Og sikler litt på ATO cow hide nå, men får se når neste lønning kommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skal ut om noen timer, og holder på å prøve ut hva jeg skal ha på meg, men er ikke så flink til å se hva som passer sammen og ikke, håper jeg kan få litt hjelp her http://s101.photobucket.com/albums/m51/Dat...nt=Bilde059.jpg eller http://s101.photobucket.com/albums/m51/Dat...nt=Bilde061.jpg til http://s101.photobucket.com/albums/m51/Dat...nt=Bilde057.jpg ? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Synes den svarte skjorta var finest. Noen som vet om det fins Sneaky Steve forhandlere i Trondheim? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Okay, tror det blir den. Må bare finne noen accessories. Smykke eller halstørkle, hatt eller hårbånd osv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har ikke kamera fortiden, så er dårlig på bildefronten. Men gårsdagens outift: Lysegrønne Alife sko Beige chinos (fillipa K) Hvit skjorte (Dior H) Hvit og grønn Supreme 59fiffty caps.. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Eg liker biletet eg får i hovudet av det antrekket Homme. Lysegrøn er ein farge eg må få augene opp for meir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå