edds Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 www.sneakysteve.com Kjøpte meg to par sko her om dagen, modellene "Money In The BanK" i grå og "Dicky Day" i orange. Storfornøyd! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Likte de som het Dicky Day Likte derimot ikke Money in the Bank så godt, tror det var noe med hullene, eller bare hele skoen... Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah, fikk endelig etter mye om og men (to kansellerte bestillinger, denne gang fra en liten amerikansk nettbutikk) skoene jeg har siklet på siden desember. http://outdoor.zappos.com/n/multi_view.cgi...p;ref=multi-pic Og de skuffer ikke. Flott det enda snør litt her i hovedstaden Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haute: Har du fått den LV-klokken du snakket om for en stund tilbake? (gave fra besteforelde viss jeg husker riktig) Kunne gått tenkt meg i bilde av hvordan den ser ut i virkeligheten Har han forsvunnet? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skal til England den 20. Mars. Er i London. Er det masse bra moteklær i England? Og noen som har noe å anbefale. Og hvordan er prisene? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Helt greie, ikke like gode som Nike, men ikke noe å klage på. Sender noen av de nettbutikkene du nevnte til Norge da? Hva er fraktprisen der, vet du noe om det? Fikk egentlig veldig lyst på de skoene, rimelig + at de skiller seg litt ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Roberto: Har ikke sett ham her på lenge egentlig, ikke svart på PM`en min eller =/ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 www.sneakysteve.com Kjøpte meg to par sko her om dagen, modellene "Money In The BanK" i grå og "Dicky Day" i orange. Storfornøyd! Noen av de modellene var fete! Butikk eller online? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Factory sender til Norge, men krever kopi av kredittkortet du betaler med samt kopi av ordrekvitteringen med underskrift. Og skriver wholesale prisen på tolldeklarasjoen og ikke retail prisen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 I uke 12 skal jeg på studietur til Berlin. Noen som vet hvordan shoppingmulighetene er der? Noen spesielle butikker jeg burde besøke eller spesielle merker/plagg som er vanskelig å oppdrive i Norge? EUR/NOK har jo steget siden i sommer, dog har den falt siden nyttår, så jeg kan kanskje forvente meg å spare noen kroner på å handle der. Setter pris på alle innspill. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Berlin har ihvertfall det jeg tror er Europas største kjøpesenter (var det ihvertfall en gang), KaDeWe. Dog er det ganske dyrt utifra det jeg husker, men sjekk det ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Skal ta en tur innom CC-Vest i dag, håper jeg finner noe fint Edit: Fant meg faktisk ganske mye fin. Det ble en halvlang stort trench fra These Glory Days. En sort dressbukse med hvite vertikale striper fra Dressmann. Ett blått stoff belte fra Ricco Vero. En marineblå cardigan fra Adam. Endret 3. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 www.sneakysteve.com Kjøpte meg to par sko her om dagen, modellene "Money In The BanK" i grå og "Dicky Day" i orange. Storfornøyd! Noen av de modellene var fete! Butikk eller online? Butikk, freudian kicks i Oslo! (kvadraturen) Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Blir Mishumo solgt i Noreg? Og Rusty Neal? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Factory sender til Norge, men krever kopi av kredittkortet du betaler med samt kopi av ordrekvitteringen med underskrift. Og skriver wholesale prisen på tolldeklarasjoen og ikke retail prisen. Det virket da veldig tungvint, ingen norske butikker elns som selger det da? : / Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tar deg jo bare par minutter lengre enn ved kjøp et annet sted, og har ikke sett dem i Norge, men vet ikke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det virket da veldig tungvint, ingen norske butikker elns som selger det da? : / La oss si det på denne måten; sannsynligvis vil du bruke mye lengre tid på å lete etter en norsk butikk enn å bestille fra Factory, og du risikerer jo også at dersom du venter for lenge, vil de være utsolgt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, dere sier noe. Da må jeg ihvertfall låne pappas visa kort. Hvordan skal jeg sende kopi med ordrekvitteringen? Over epost eller via brev? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Uten at jeg kjenner til butikken, tipper jeg fax og/eller mail. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå