Suppelars2k Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Joa, men sorry, jeg klarer faktisk ikke å svelge at den veska er pen for enkelte. (No offence). Sikkert sant det du sier om at det må stå i stil, jepp. Men jeg må ha sagt at det er utrolig lite stilig med folk som drar èn bestemt (og fabrikert) stil helt ut. Som f.eks gutta som har både blingen, òg camobuksa, òg trailercapsen, òg sleiken. Eller jentene i samme retningen, liksom. Du skjønner. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 HalTan! Nidstake mot deg! Camobukser er pwn. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 EDIT: Virker som det ikke er så mange som deler deres mening, da, i og med at den har vært utsolgt i laaang tid nå. Folk flest eier ikke smak. Se på alle vattnissene med camobukser, sleikehår, trailercaps, alt for korte gensere, latterlig stygge beltespenner og bling i øret, eller se på alle kvasigoterbarna med nøyaktig den samme A Nightmare Before Christmas/Emily Strange-veska og de samme stygge sorte nettingtoppene, se på alle de 15-16-17-18 år gamle jentene med NØYAKTIG den samme stygge "WOW"-hettegenseren fra BIKBOK. For ikke å snakke om JL eller LV-saker, som i og for seg er helt kurante saker, men som prises i taket bare fordi folk er dumme nok til å betale det. (Lindeberg har forresten noen kule saker i sin skikkelige kolleksjon (jakker, bukser, m.m), ikke standardfjortis sweatshirt-greiene). Èn ting er å ha stil, en helt annen ting er å være "moteriktig". Alt for mange som tror de blir "stilige" av å ha det siste, kuleste og dyreste, der tar de feil. Det at den (stygge) veska er utsolgt eller whatever er bare et bevis på at mange som slavisk følger mote ikke eier kritisk sans, men heller bruker pengene sine på hva det måtte være et eller annet "hot" merke slenger mot dem. Måtte bare. [/Rant] (Nei, jeg godtar ikke at noen "syns den er fin". Den er og blir stygg). <- Enig, men hvor kan man se JL's kolleksjoner? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Camobukser er pwn. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Camobukser, ikke sånne ting som det der. Det du posta er et våpen, det ødelegger netthinna til stakkaren som ser en live copy av plagget. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 jeg liker rosa, liker alle farve uansett.. men rosa camo buske? glem det.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 fox88 må bli med på tur i ironibewten til HalTan tror jeg., Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Også "More than just a pretty face"-genseren fra Bikbok. Det mest morsomme er at flesteparten av de jeg har sett med genseren, er stygge. Er visst ikke bare jeg som har lagt merke til det Hvor kan man se JL's kolleksjoner? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 fox88 må bli med på tur i ironibewten til HalTan tror jeg., hehe.. det vet jeg.. eller? okai.. dreit meg ut da!!! er trøtt, hvis det kan godtas som unnskylding Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Excuse? No excuse. Coup fase please. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Glem det, fant det ut selv ... Må venne meg til å prøve selv før jeg leter, har en uvane som gjør at jeg spør for så å lete, og hvis jeg ikke finner noe så kanskje jeg har svar allerede. Tid er penger vet dere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 www.jlindeberg.com tror jeg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 det var faktisk en bra jo... trøtthet kan gjøre mye rart med deg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Camobukser er pwn. http://www.us-hiphopwear.de/images/big/81240-441.jpg Nesten slik som jeg ønsker meg. men jeg ønsker meg joggebukse varianten. Eller er det det som kalles "kosebukse/pewsebukse"? Whatever. Rimlig tettsittende, litt slapp i ræva og med stretch i livet Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 EDIT: Virker som det ikke er så mange som deler deres mening, da, i og med at den har vært utsolgt i laaang tid nå. Folk flest eier ikke smak. Se på alle vattnissene med camobukser, sleikehår, trailercaps, alt for korte gensere, latterlig stygge beltespenner og bling i øret, eller se på alle kvasigoterbarna med nøyaktig den samme A Nightmare Before Christmas/Emily Strange-veska og de samme stygge sorte nettingtoppene, se på alle de 15-16-17-18 år gamle jentene med NØYAKTIG den samme stygge "WOW"-hettegenseren fra BIKBOK. For ikke å snakke om JL eller LV-saker, som i og for seg er helt kurante saker, men som prises i taket bare fordi folk er dumme nok til å betale det. (Lindeberg har forresten noen kule saker i sin skikkelige kolleksjon (jakker, bukser, m.m), ikke standardfjortis sweatshirt-greiene). Èn ting er å ha stil, en helt annen ting er å være "moteriktig". Alt for mange som tror de blir "stilige" av å ha det siste, kuleste og dyreste, der tar de feil. Det at den (stygge) veska er utsolgt eller whatever er bare et bevis på at mange som slavisk følger mote ikke eier kritisk sans, men heller bruker pengene sine på hva det måtte være et eller annet "hot" merke slenger mot dem. Måtte bare. [/Rant] (Nei, jeg godtar ikke at noen "syns den er fin". Den er og blir stygg). <- Utrolig riktig og utrolig bra sagt Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Hshhhh. Egoet til Halvdan er på størrelse med et lite land i den tredje verden, ikke oppmuntre ham. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Hshhhh. Egoet til Halvdan er på størrelse med et lite land i den tredje verden, ikke oppmuntre ham. hehe vet jeg vet... Men faktisk var det han skrev der så sannt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2005 Rapporter Del Skrevet 11. august 2005 Hshhhh. Egoet til Halvdan er på størrelse med et lite land i den tredje verden, ikke oppmuntre ham. HAHA. Du er sur fordi camo suger. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Camo > you. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Camo > me > you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå