HOHOHOHO222 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Slenger meg på den der. Jeg er også veldig interessert i å se et bilde Jeg kjøpte forresten de oransje chinosene jeg snakket om. Legger ut bilde om det er ønskelig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Legg gjerne ut bilde snaffle, mitt ble utrolig dårlig. Hva betalte du? Rundt tusenlappen? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg betalte 1200. Jeg legger ut i løpet av et få dager Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som vet om Cheap Monday-crewet skal komme til en eller annen by i Norge for å selge de customized jeansa? Finner ikke noe info på nettsiden deres, så. Hadde vært kult om noen visste noe. Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Trenger litt hjelp, jeg er på jakt etter en svart langermet trøye. Passform er ikke noe jeg er villig til å betale for denne gangen fordi jeg kommer til å bruke den på jobb. Noe som vil resultere i at jeg aldri vil bruke den andre steder siden den blir oljete. Jeg har ikke fått sjekket noen butikker enda, men jeg regner med at HM og Zara er de rette stedene og se eller hva? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 HM og Zara bør ha slikt ja. Jeg har faktisk en fra Solid Jeans. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nokon som har lyst å ta på seg oppdraget å skaffe meg eit par Anti-Sweden jeans? :------) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Haute: Har du fått den LV-klokken du snakket om for en stund tilbake? (gave fra besteforelde viss jeg husker riktig) Kunne gått tenkt meg i bilde av hvordan den ser ut i virkeligheten Hjertens enig! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvor er det man kan få tak i fine bomullsbukser? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ..og hvor kan man få casual chinos billig? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kjøpte meg en chino fra Vailent forige dagen. Hadde visst nettopp kommet ut sa han som jobbet der. Tror jeg betalte 600,-. Edit: på carlings Endret 1. mars 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Beina mine passer ikke Chinos, så jeg bruker det aldri, men Carlings har noen plaine (+ blå og rød), til 299,-. Dressmann har Chinos til 199,-. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 takk takk! skal sjekkes ut Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Carlings har også beige chinos fra vailent, prisen er 595,- Lurer også på spørsmålet til Raste, så om noen vet? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Beina mine passer ikke Chinos, så jeg bruker det aldri, men Carlings har noen plaine (+ blå og rød), til 299,-. Dressmann har Chinos til 199,-. Hvordan er kvaliteten på chinos fra Dressmann og Carlings? Kan de sammenlignes med RL sine? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hvordan er kvaliteten på chinos fra Dressmann og Carlings? Kan de sammenlignes med RL sine? Nå har jeg ikke prøvd Dressmann eller RLs chinos, men jeg er fornøyd med mine fra Vailent. Hvor er det man kan få tak i fine bomullsbukser? Tiger of Sweden. Endret 1. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Småtøffe, men kan ikke si jeg likte den ekstra delen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Likte de ikke. Gucci right? Finnes mye tøffere hightops der ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå