Homme Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 grønt, hvitt, grått Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Blir bare en veldig rask skisse av fargen, tror det er i denne gaten. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11442966 Hvilket merke er det på de skoene? Endret 24. februar 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Adidas, men var limited edition Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet hvor jeg får kjøpt t-skjorter med tv-testbilde motiv? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Kvitt J.Lindeberg belte anyone? Norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Her er endelig et bilde av orange chinos: Ser forøvrig nå at det er litt mer rødskjær i den, men ja. Endret 25. februar 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Er det mye å spare på å kjøpe klær på svenskegrensen (Nordby)? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Kvitt J.Lindeberg belte anyone? Norsk nettbutikk. Så lenge det er hvit og fra J.Lindeberg så kjøper du det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Er det mye å spare på å kjøpe klær på svenskegrensen (Nordby)? Jeg har aldri handlet i Strømstad - men jeg trodde Nordby var et supermarket? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Det er et kjøpesenter med noen klesbutikker der. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kvitt J.Lindeberg belte anyone? Norsk nettbutikk. Så lenge det er hvit og fra J.Lindeberg så kjøper du det? Skal ha eit kvitt belte og har sett på JL sine og likte dei, men har ikkje sett dei i norsk nettbutikk. Såg uansett at prisen på dei var 90 euro på ein utenlandsk nettbutikk. Latterlig for eit belte spør du meg. Så er åpen for alle kvite belter. Så lenge dei ikkje er slike store greier. Endret 25. februar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Er det mye å spare på å kjøpe klær på svenskegrensen (Nordby)? Aner ikke prisen, med vet at hvertfall Sportshoppen har en del fete klær. Og hvis du skal lengre inn i Sverige kan jeg anbefale Junkyard.se og Goldmine i Trollhättan. Goldemine har en god del billige merkeklær. Disse butikkene gjelder dog om du følger street/skate(og andre type "brett")-stil. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Er i ferd med å bestille sko (over 1000 kr inkl frakt) fra Karmaloop. Ingen toll og fortollingsgebyr tror jeg, men blir det mva? Endret 26. februar 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. Du må betale merverdiavgift på 25 prosent for alle varer som importeres. Merverdiavgift skal betales selv om varen er tollfri eller fri for særavgift. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) det blir mva, og det blir et fortollingsgebyr, selv om det ikke blir toll. (De kaller det fortollingsgebyr.) Tror du får enten 70 eller 140 i gebyr + 25% mva av prisen på varene ekskludert frakt. (Hvis posten fortoller det, hvis DHL / FedEx / UPS e.l. fortoller så er det andre satser. ) Endret 26. februar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg ringte like godt tollvesenet, og det er altså fortollingsgebyr. Tar vel det for å beregne mva og sende faktura. Edit: Jeg vet bare at UPS står for frakten. Står de automatisk for fortolling da? Edit2: Nå står det plutselig DHL i mailen. Ikke at jeg tror det er de helt store forskjellene. Endret 26. februar 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, de fraktselskapene fortoller selv.. Da har du ingen sjanse til å slippe unna ihvertfall. Men det kan godt hende det tar en måned eller lengre før det plutselig detter en regning på mva + gebyr ned i postkassen din.. Tok vel nærmere 2 måneder for min del når jeg handlet noen solbriller fra Otticanet.. Trodde jeg hadde sluppet unna først jeg Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Kan sjekke toll, mva osv. her: http://www.dinside.no/805815/saa-mye-koster-det-egentlig Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Haute: Har du fått den LV-klokken du snakket om for en stund tilbake? (gave fra besteforelde viss jeg husker riktig) Kunne gått tenkt meg i bilde av hvordan den ser ut i virkeligheten Endret 26. februar 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå