Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Noen som vet om ett sted jeg kan kjøpe/ønske meg en trenchcoat til en grei pris?

Ebay. Du får trenchcoats frå Burberry til rundt 1500. Brukt i god stand vel og merke.

Kan noen forklare meg hva det menes med at et plagg er 'frekt'?

Eg vil til dømes sei at ein herrebukse i ein "feminin" farge er eit frekt plagg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var en liten tur innom S&S i dag, og syns jeg så ett par frekke oransje chinos hos Filippa K

Har dere noen meninger om denne buksen?

Er litt interessert i å kjøpe den, men uten å ha prøvd den så kan jeg ikke si noe. Er ganske kresen til passform.

Og hva passer egentlig til oransje chinos?

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg om noen bra piquer? Jeg bruker slim-fit. Kjøpte en fra Lacoste sist sommer, men den mistet formen veldig fort, og gidder ikke betale 1200kr enda en gang. Er et must at jeg kan prøve den i butikk, med mindre den er veldig billig. Så kom gjerne med forslag til butikker i Bergen.

Lenke til kommentar
Var en liten tur innom S&S i dag, og syns jeg så ett par frekke oransje chinos hos Filippa K

Er litt interessert i å kjøpe den, men uten å ha prøvd den så kan jeg ikke si noe. Er ganske kresen til passform.

Du også?

Fikk de her i Arendal for et par dager siden, tenkte faktisk å poste de, men glemte det helt.

Var frekke, har litt lyst på et par, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle kombinert de riktig uten å se helt teit ut.

Noen forslag til meg og Snaffle?

Lenke til kommentar

Du også?

Fikk de her i Arendal for et par dager siden, tenkte faktisk å poste de, men glemte det helt.

Var frekke, har litt lyst på et par, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle kombinert de riktig uten å se helt teit ut.

Noen forslag til meg og Snaffle?

Post bilder! Klarer ikke se for meg oransje chinos, men er sikkert fett om man klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...