Krakknisse Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet om ett sted jeg kan kjøpe/ønske meg en trenchcoat til en grei pris? Ebay. Du får trenchcoats frå Burberry til rundt 1500. Brukt i god stand vel og merke. Kan noen forklare meg hva det menes med at et plagg er 'frekt'? Eg vil til dømes sei at ein herrebukse i ein "feminin" farge er eit frekt plagg. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Er på utkikk etter eit kvitt belte. Nokon som har eit belte å anbefale? Link til butikk. Kom gjerne med mange forslag, er åpen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 http://clothing.shop.ebay.com/items/Mens-C....m14&_pgn=1 Her var det masse tøffe bukser! Men skjønner meg ikke på størrelsene. Waist og Inseam? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Waist er jo selvbeskrivende det er jo rundt midjen, hoften. Inseam er jeg usikker, men vil gjette på at det da er lengden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis jeg ikke bommer helt er inseam lengden fra skrittet til nederst på buksa. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Det er korrekt Thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Var en liten tur innom S&S i dag, og syns jeg så ett par frekke oransje chinos hos Filippa K Har dere noen meninger om denne buksen? Er litt interessert i å kjøpe den, men uten å ha prøvd den så kan jeg ikke si noe. Er ganske kresen til passform. Og hva passer egentlig til oransje chinos? Endret 24. februar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som kan fortelle meg om noen bra piquer? Jeg bruker slim-fit. Kjøpte en fra Lacoste sist sommer, men den mistet formen veldig fort, og gidder ikke betale 1200kr enda en gang. Er et must at jeg kan prøve den i butikk, med mindre den er veldig billig. Så kom gjerne med forslag til butikker i Bergen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Piquene fra RL er min favoritt ihvertfall. Har ikke merket noe til tap av passform selv etter utallige vask. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Polo Ralph Lauren har nok noe som passer på deg, ligger på 800 kroner. Trodde forøvrig at Lacoste lå på tusenlappen? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Tror prisen varierer litt Endret 24. februar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 De jeg fant med vanlig passform lå på ca 800kr, fikk sjokk når jeg kom i kassen og måtte ut med 400 ekstra Men takk for svar, jeg får ta meg en runde! Gleder meg til å handle inn til sommeren. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Var en liten tur innom S&S i dag, og syns jeg så ett par frekke oransje chinos hos Filippa KHar dere noen meninger om denne buksen? Er litt interessert i å kjøpe den, men uten å ha prøvd den så kan jeg ikke si noe. Er ganske kresen til passform. Og hva passer egentlig til oransje chinos? Du også? Fikk de her i Arendal for et par dager siden, tenkte faktisk å poste de, men glemte det helt. Var frekke, har litt lyst på et par, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle kombinert de riktig uten å se helt teit ut. Noen forslag til meg og Snaffle? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Var en liten tur innom S&S i dag, og syns jeg så ett par frekke oransje chinos hos Filippa KHar dere noen meninger om denne buksen? Er litt interessert i å kjøpe den, men uten å ha prøvd den så kan jeg ikke si noe. Er ganske kresen til passform. Og hva passer egentlig til oransje chinos? Du også? Fikk de her i Arendal for et par dager siden, tenkte faktisk å poste de, men glemte det helt. Var frekke, har litt lyst på et par, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle kombinert de riktig uten å se helt teit ut. Noen forslag til meg og Snaffle? Post bilder! Klarer ikke se for meg oransje chinos, men er sikkert fett om man klarer det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Fant dessverre ikke noe på Filippa K sine sider, og heller ikke noe i SS09-katalogen jeg har her. Kan prøve å ta et bilde en dag! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg regner med at jeg tar turen til en av de nærmeste dagene for å prøve/ kjøpe den. Om bilde ikke er lagt ut innen da, så kan jeg poste Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan er oransjfargen da? Første antrekket jeg så for meg viss chinosene er litt mørke i fargen, var så enkelt som sort pique og helt enkle sorte sommersko. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg syns å huske at fargen var slik Henrik C for rette på meg om jeg har feil. Noen andre farger som passer bra til oransje da? Endret 24. februar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis jeg ikke husker helt feil fra fargelæren på videregående så er oransje og blått komplimentærfarger. Så blått er et godt tips. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Blå og oransje er komplimentærfarger ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå