PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Uten at jeg er realfagsmann, mener jeg bestemt det er nikkel som gir grønnfarven. En del mainstream-butikker type HM og Accessorize etc har vel ting som er merket nikkelfri? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Aner ikke. Aldri funnet nikkelfrie ringer på H&M. Alle ringene mine er derifra, og alle gir meg dette pene, grønne merket etter noen timers bruk. Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg synes Ben Foster (skuespiller) er relativ kul og kler seg godt. Ben Foster Endret 21. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ToS bager/vesker? Skulle gjerne hatt en ny bag til skoleting (Laptop og bøker). Den jeg har i dag er ikke så veldig pen også så jeg en kar som hadde en fra Tiger som var fin og var passe størrelse på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) GnoMiz, Jeg har kjøpt min på Companys. Tror det er bilde av den i bildetråden på en av de første sidene. Endret 23. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 ..om jeg noen gang kommer til å bruke plagget. Akkurat det punktet der har jeg bomma på noen ganger. Jeg har kjøpt klær som jeg har syntes vært kule, men som aldri har blitt brukt. Nå kjøper jeg aldri noe på impuls lenger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) GnoMiz,Jeg har kjøpt min på Companys. Tror det er bilde av den i bildetråden på en av de første sidene. Companys i Bogstadveien finnes ikke lengere hvis jeg ikke tar helt feil Noen som vet om det finnes flere i Oslo? Fant ikke noen på siden deres. Endret 23. februar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg kjøpte min i Kristiansand. Tiger har en forretning på S&S Magasin. Har du sett der? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg kjøpte min i Kristiansand. Tiger har en forretning på S&S Magasin. Har du sett der? Haha, den hadde jeg helt glemt Var jo der for noen dager siden. Der har de den nok, ellers så vet de nok om ett annet sted som kanskje har den. Takker thrice! PS: Vet du om prisklassen på de baggene? Edit: Fant noen priser på tiger's hjemmesiden, så er vel noe i den klassen + ett par kroner. Endret 23. februar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg betalte 2200,- for min. De dyreste jeg har sett er weekendbagger og de ligger på 4500,- tror jeg. Så et sted i mellom der virker mest sannsynlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Fant en på modo.as til 2999,- Det blir litt mye for en student som nettopp mistet jobben, men får se på det. Har jo en bursdag etter hvert også Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Hehe jeg pleier å gjøre storkjøp når man får det 16000,- stipendet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Hehe jeg pleier å gjøre storkjøp når man får det 16000,- stipendet Hehe ser den. Har enda ikke fikset meg noen stipend enda, for jeg snylter på familien fram til sommeren Får også mindre stipend siden jeg tjente såppas bra Hadde jeg fortsatt hatt jobben hadde ikke disse tingene her vært noe problem, fikk også lønn i 3mnd etter jeg ble sagt opp. Så økonomien er ikke stram atm, men blir litt utgifter fortiden med tanke på påsketur ol. Så den kommer til å bli det. Noen som vet om ett sted jeg kan kjøpe/ønske meg en trenchcoat til en grei pris? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Kan noen forklare meg hva det menes med at et plagg er 'frekt'? Endret 23. februar 2009 av Spetz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Har drevet å surfet litt på nettet etter bager også fant jeg denne. Hva syns egentlig folket om den? Er litt i tvil selv. Er den kul eller harry? Endret 23. februar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Hva skal det forestille? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Så det nå. Kan ikke si noe pent om den. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Syns den var mere harry enn fin. Vil si at de cleane er mye finere uten noen logoer osv ellers er den Lacoste sin bag veldig fin som dem har på i diverse skobutikker osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg må nok en runde i morgen for å sjekke forholdene på SS ol. Edit: Fant ut at de selger den ToS bagen på Huset Høyer, så da blir det nok en tur innom der også. Om den er litt dyr så får jeg bare smøre meg med tolmodighet og håpe de har flere igjen når sommer seksjonen kommer. For vi blir alltid invitert på lager salg der Endret 23. februar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå