Bruker-161582 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Helt fantastisk irriterende at asos ikke tar PayPal.. word! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Vurderer meg en Nike messenger bag, er det dumt kjøp? Selveste messenger bag altså? Fant en rimelig en på XXL, syns den var grei og fin for den prisen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Spørrs hva du skal bruke bagen til. Ser ikke poenget med å kjøpe bare for å kjøpe. Helt fantastisk irriterende at asos ikke tar PayPal.. Visa? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Spørrs hva du skal bruke bagen til. Ser ikke poenget med å kjøpe bare for å kjøpe. Helt fantastisk irriterende at asos ikke tar PayPal.. Visa? Er jo til skole, og den kommer til å ha en liten laptop og noen få bøker i seg evt. Spørrs hva du skal bruke bagen til. Ser ikke poenget med å kjøpe bare for å kjøpe. Helt fantastisk irriterende at asos ikke tar PayPal.. Visa? Er ikke alle som har VISA, og ikke minst er det irriterende når foreldrene er skeptiske til internett betalingsgreier. Kjenner til den der, og derfor er det bedre å overføre fra sin egen bankkonto til bankontoen på Paypal og bruke det der Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Kjøpte du ikke nylig en bag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Joda, men den skal jeg bruke til annet Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Raste har skjønt det, dessuten vil jeg ikke at foreldrene mine skal vite hvor mye penger jeg bruker på klær Endret 20. februar 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Ingen som hadde erfaringer med storbyshopping i Beijing/Shanghai/Xi'an? (nei, ikke marked, der kommer vi til å bruke mye tid uansett) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Hvor henter folk her inne inspirasjon til ny klesstil? Lett å avgjøre hva som er tøft når man har bilder å forholde seg til. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Har aldri hentet inspirasjon fra noen spesifikke steder. Jeg er ganske konservativ i stilen, og når jeg ser et nytt plagg tenker jeg på hvorvidt det passer inn med resten av klærene mine, og om jeg noen gang kommer til å bruke plagget. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Småfrekke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 ASOS tar da Visa Electron? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Så lenge du har Nordea sin så funker det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Småfrekke. Den første i midten må jeg si var fine Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg likte den i midten, den uten reim. Endret 21. februar 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Fete sko. Så synd de har så lite i min størrelse :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Hvor får jeg kjøpt tommelringer som ikke setter stygge, grønne merker rundt tommelen min etter å ha hatt på ringen i et par timer? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Gullsmed ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Høres ut som du rett og slett bare trenger å styre unna ringer med nikkel! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Okay, jeg har liksom ikke funnet noe særlig med tommelringer hos de gullsmedene jeg har vært hos. Jeg har sett, men alt jeg ser er halskjeder, dingeldangel til ørene, brosjer o.l. Hvor finner jeg nikkel-frie ringer? Skal jeg fortsette å lete etter en gullsmed med tommelringer, eller er det andre steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå