Eplekaka88 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Fest og slikt Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Så var det sånn at det ikke er nynorsk vi diskuterer i denne tråden. Flere poster er forsvunnet i moderatorenes sorte hull. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Som det ble skrevet tidligere så har Polo.com åpnet opp for bruk av internasjonale kredittkort. Har selv ikke kjøpt noe derfra for å "prøve" det men jeg regner med at det funker når de sier så. Skal innom Shanghai, Beijing og Xi'an på 6-ukers tur i Kina og lurte på om dere vet hvilke kjøpesentre som er bra for merkeklær og om det er noe særlig billigere enn her til lands. (tenker på the real deal) Merker som Lacoste, Polo o.l. kan nevnes som merker av interesse. Endret 17. februar 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Xtra: Eg bestilte to piquear frå polo.com med Visa, så det fungerer. Bestiller via systra mi i USA, så brukte hennar adresse. Det vart sendt i dag. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Reiser til Køben i natt for en langhelg med fruen, regner med mye shopping. Men trenger noen tips til litt mer "avanserte" streetwear-butikker, altså ikke noe liggnende Urban etc.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Reiser til Køben i natt for en langhelg med fruen, regner med mye shopping. Men trenger noen tips til litt mer "avanserte" streetwear-butikker, altså ikke noe liggnende Urban etc.. Har du prøvd deg på "strøget" som ligger rett ved Rådhusplassen? Mener å huske at det var noe bra der, men en stund siden jeg var der nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Kjøpte meg bag istad i Sverige. Vet ikke hvordan bag, men mistenker Weekend-bag. Bilde kommer senere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Kjøpte meg to enkle cardigans i dag. En fra These Glory Days og en fra Suit. Prøvde å ta bildet, men ble så sykt dårlig kvalitet så var ikke noe vits å laste opp Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Hei, har dere noen tips til basisplagg? Har lyst på noe nytt, men jeg kommer ikke på noen ting jeg trenger.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 snaffle, Chinos. Vailent har et par nå for 600,- tror jeg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Chinos trenger jeg faktisk Hvilke merker har fine chinos? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Chinos trenger jeg faktisk Hvilke merker har fine chinos? Som Thrice sa, Vailent. Kjøpte et par slike i dag, skal hoste opp et bilde! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Tenkte på andre merker enn Vailent da. Mener å huske at Filippa K har hatt noen jeg likte. Tips til andre basis plagg? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Innlegget mitt ble sletta så har ikke denne lenger. Prøver meg på et lite mine innlegg-innlegg. Post gjerne chinosen forresten ja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Tenkte på andre merker enn Vailent da.Mener å huske at Filippa K har hatt noen jeg likte. Tips til andre basis plagg? Filippa K har gode basisplagg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Tenkte på andre merker enn Vailent da.Mener å huske at Filippa K har hatt noen jeg likte. Tips til andre basis plagg? Ser ikke problemet med å bruke noe fra Vailent. De er tross alt helt nøytrale. Den blir smalere nedover mot beina. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 hørt rykter om at det finnes nettbutikker som selger klær men ser ikke ut til og finne dem. noen som har noen tips? (tenker ikke h&m osv) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 hørt rykter om at det finnes nettbutikker som selger klær men ser ikke ut til og finne dem. noen som har noen tips? (tenker ikke h&m osv) www.asos.com www.revolveclothing.com www.yesstyle.com Søkefunksjonen er også grei å bruke. Det er flere tråder her på forumet som tar for seg nettbutikker for klær. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Helt fantastisk irriterende at asos ikke tar PayPal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå