Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være saklig.

Ja, jeg syns Kaporal har mange fine bukser, og dem har også mange rare/harry bukser.

Kaporal har mange bukser til min stil som jeg liker, og jeg liker litt variasjon av bukser. Ikke bare cleane bukser. Kaporal har også god kvalitet, og god passform som jeg har opplevd.

Jeg syns også mange cleane bukser er fine, J. Lindeberg, ToS, og mange andre du kan finne på Volt eks.

Jeg er ikke her for å krangle eller diskutere til det renner over meg, men jeg bare sier at Kaporal har endel fine bukser og jeg liker det enten folk syns det er harry eller ei :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Yndlingsjeansen min for tiden er fra J.Lindeberg - og kostet - hold dere fast - 200 kroner - siste dag av salget i august. Fantastisk.

Pris er ikke eneste kriterie for et godt par jeans.

EDIT: Og jeg synes noen slimme, mørke og ellers konservative jeans er kjempeflott. Jeg liker ikke skrikende jeans.

Endret av PlatinumFlyer
Lenke til kommentar

J. Lindeberg, ToS og mange andre bukser fine de? Jeg har ikke sagt noe om det. Les også det over deg, ordet variasjon. Det finnes da mange fine detaljer på de buksene som står i forrige setning hos meg.

Edit: Beklager om jeg har hatt dårlig formulerte setninger, er bare for trøtt etter en hard skoledag :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Yndlingsjeansen min for tiden er fra J.Lindeberg - og kostet - hold dere fast - 200 kroner - siste dag av salget i august. Fantastisk.

Pris er ikke eneste kriterie for et godt par jeans.

EDIT: Og jeg synes noen slimme, mørke og ellers konservative jeans er kjempeflott. Jeg liker ikke skrikende jeans.

Helt enig med alt du sier her.

Mine favorittjeans for tiden er også et plagg jeg skaffet meg på tilbud, til den nette sum av 550,- kroner. Og disse er nettopp slimme, relativt mørke og ellers konservative.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...