Raste Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, du kødder thrice? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) For å være saklig. Ja, jeg syns Kaporal har mange fine bukser, og dem har også mange rare/harry bukser. Kaporal har mange bukser til min stil som jeg liker, og jeg liker litt variasjon av bukser. Ikke bare cleane bukser. Kaporal har også god kvalitet, og god passform som jeg har opplevd. Jeg syns også mange cleane bukser er fine, J. Lindeberg, ToS, og mange andre du kan finne på Volt eks. Jeg er ikke her for å krangle eller diskutere til det renner over meg, men jeg bare sier at Kaporal har endel fine bukser og jeg liker det enten folk syns det er harry eller ei Endret 11. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Yndlingsjeansen min for tiden er fra J.Lindeberg - og kostet - hold dere fast - 200 kroner - siste dag av salget i august. Fantastisk. Pris er ikke eneste kriterie for et godt par jeans. EDIT: Og jeg synes noen slimme, mørke og ellers konservative jeans er kjempeflott. Jeg liker ikke skrikende jeans. Endret 11. februar 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg syns også mange cleane bukser er fine, J. Lindeberg, ToS, og mange andre du kan finne på Volt eks. En bukse skal ikke være kjedelig å se på, den skal kle deg og passe deg. Samtidig så skal du ikke ha kjedelig(e) bukser. Er jo bare harry å se på bukser som er like uten noen fine detaljer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) J. Lindeberg, ToS og mange andre bukser fine de? Jeg har ikke sagt noe om det. Les også det over deg, ordet variasjon. Det finnes da mange fine detaljer på de buksene som står i forrige setning hos meg. Edit: Beklager om jeg har hatt dårlig formulerte setninger, er bare for trøtt etter en hard skoledag Endret 11. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Yndlingsjeansen min for tiden er fra J.Lindeberg - og kostet - hold dere fast - 200 kroner - siste dag av salget i august. Fantastisk. Pris er ikke eneste kriterie for et godt par jeans. EDIT: Og jeg synes noen slimme, mørke og ellers konservative jeans er kjempeflott. Jeg liker ikke skrikende jeans. Helt enig med alt du sier her. Mine favorittjeans for tiden er også et plagg jeg skaffet meg på tilbud, til den nette sum av 550,- kroner. Og disse er nettopp slimme, relativt mørke og ellers konservative. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Mine er Acne Max Cash til 550,- fra Sole. J.Lindeberg og Acne deler førsteplass når det gjelder passform hos meg, ToS og Nudie er på andre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Mine to favorittbukser er Rutete bestefarsbukser/bommulsbukser for 300,- ukjent merke Chinos fra Vailent 400,- Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også denne fra før av: http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=24530 Det er yndlingsbuksa mi! Kjøpte den andre fordi den lignet litt + at jeg er utrolig fornøyd med passformen i Kaporal jeansa. De som er for lyse og med masse rare lommer er ikke min stil. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) rådenim buksen min er vel yndlingbuksen for tiden, den begynner å få litt personlig preg på seg nå, etter 5 måneders bruk uten vask, Jeg poster bilde når det har gått 1 år uten vask Acne max raw 1100,- Endret 12. februar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 replay 2 par, beste jeansene jeg har tatt på meg noensinne. for tiden driver jeg og går inn nudie rådenims, men favoritten atm er en volcom snowboardbukse som blir brukt flittig takket være det herlige været lately Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 We are replay, eller kun replay du har kjøpt floww ? Link? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som skal på Johnny Love og Engan i dag? To av de jeg hadde gledet meg og selfølgelig den eneste dagen jeg ikke kan.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har også denne fra før av: http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=24530 Det er yndlingsbuksa mi! Kjøpte den andre fordi den lignet litt + at jeg er utrolig fornøyd med passformen i Kaporal jeansa. De som er for lyse og med masse rare lommer er ikke min stil. Den var finere enn den andre du kjøpte for noen dager siden Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Hva synes vi om hvit skjorte og smalt sort slips til jeans? Er det pent, oppbrukt, eller aldri vært pent? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Enkelt og pent. Er selvfølgelig veldig mange som går slik. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Hva synes vi om hvit skjorte og smalt sort slips til jeans? Er det pent, oppbrukt, eller aldri vært pent? tøft! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Hva synes vi om hvit skjorte og smalt sort slips til jeans? Er det pent, oppbrukt, eller aldri vært pent? Kommer an på jeansene. Det går fint til mørke, men jeg liker det ikke til lysere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Kjøpte meg Lyle & Scott skjerf på Mark & Brandy og en cardigan på J&J idag. Fornøyd med kjøpet og bilde kommer i bilde tråden Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hei. Tenkte å bestille RL-piquear frå ralphlauren.com sidan systra mi er i USA no. Kjøpte ein custom fit i Tyskland i størrelsen S, som passa bra. Vil small vere det same i USA som i Tyskland? (Og forsåvidt i Noreg) Tenkte litt på fargane Cyan Blue W/Yellow og Circuit Brown. Link: http://www.ralphlauren.com/product/index.j...mCustom-FitPolo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå