Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og vet noen om noe annet jeg burde kjøpe når jeg er der..? Har bl.a veldig lyst på ny veske nå..

Hermes Birkin har fine damevesker. Louis Vuitton har mistet sjarmen grunnet alle replikaene som er ute på det norske markedet.

 

Enig i at Louis Vuitton har mista endel sjarm, men man ser lett forskjellen på ekte og fake. :) Trodde dessuten at ingen solgte ekte i Norge? Såman ser også veldig lett på personen om det er ekte eller ikke..

 

Ang Burberry så hadde det vært gøy å kikke, og de skal ha salg fra 19. august. Burberry kunne jo vært aktuelt på veske og. Farvene passer bra til høsten..

Lenke til kommentar
Har de mange fine Dior belter på kamikaze og ca hvor mye koster det? ( Ditt var fint AnAnAs,hva kostet det?)

 

Og vet noen om noe annet jeg burde kjøpe når jeg er der..? Har bl.a veldig lyst på ny veske nå..

Jeg fikk mitt av kjæresten, så jeg vet ikke hvor mye han ga for det.

 

Jeg trenger også ny veske, men har ikke funnet noen fine i Oslo for tiden. Jeg hadde litt lyst på denne, men nå er det så mange som har den. Jeg har en fin LV-veske, men jeg føler at man automatisk tror en LV-veske er fake nå som alle går med fake LV til 100 kr. :( Så på veskefronten er jeg like hjelpesløs som deg. Ellers liker jeg den store gule på denne adressen, men vet ikke om de er i Oslo. Har mange DKNY-vesker og føler at jeg vil prøve noe nytt, litt fresht.

Lenke til kommentar
Jeg hadde litt lyst på denne, men nå er det så mange som har den.

Woah Nelly! Snakker om stygg sak. Ser ut som en crossover mellom en gammal Berganssekk og en hestesal.

Hver sin smak osv...

 

EDIT: Virker som det ikke er så mange som deler deres mening, da, i og med at den har vært utsolgt i laaang tid nå.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg hadde litt lyst på denne, men nå er det så mange som har den.

Woah Nelly! Snakker om stygg sak. Ser ut som en crossover mellom en gammal Berganssekk og en hestesal.

Hver sin smak osv...

 

EDIT: Virker som det ikke er så mange som deler deres mening, da, i og med at den har vært utsolgt i laaang tid nå.

Fikk pes forleden dag da jeg spurte en venninne om hun hadde funnet vesken på loftet eller noe (noenlunde lik den der). Den var helt nye mote sak :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde litt lyst på denne, men nå er det så mange som har den.

Den var fin egentlig =) Ikke ille i pris heller, synes denne farven også var fin: http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=895 Den var av en eller annnen grunn dyrere. :s

 

Falt ganske for denne: http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=895

 

Men typen mente den så ut som en satanistbag til å ha blod og kors i. Så han nekter vel å gå med meg hvis jeg kjøper den.. Men jeg kjøper hva jeg vil og det er dessuten jeg og ikke han som skal ha den.

Lenke til kommentar
EDIT: Virker som det ikke er så mange som deler deres mening, da, i og med at den har vært utsolgt i laaang tid nå.

Folk flest eier ikke smak. Se på alle vattnissene med camobukser, sleikehår, trailercaps, alt for korte gensere, latterlig stygge beltespenner og bling i øret, eller se på alle kvasigoterbarna med nøyaktig den samme A Nightmare Before Christmas/Emily Strange-veska og de samme stygge sorte nettingtoppene, se på alle de 15-16-17-18 år gamle jentene med NØYAKTIG den samme stygge "WOW"-hettegenseren fra BIKBOK. For ikke å snakke om JL eller LV-saker, som i og for seg er helt kurante saker, men som prises i taket bare fordi folk er dumme nok til å betale det. (Lindeberg har forresten noen kule saker i sin skikkelige kolleksjon (jakker, bukser, m.m), ikke standardfjortis sweatshirt-greiene). Èn ting er å ha stil, en helt annen ting er å være "moteriktig". Alt for mange som tror de blir "stilige" av å ha det siste, kuleste og dyreste, der tar de feil. Det at den (stygge) veska er utsolgt eller whatever er bare et bevis på at mange som slavisk følger mote ikke eier kritisk sans, men heller bruker pengene sine på hva det måtte være et eller annet "hot" merke slenger mot dem.

 

Måtte bare.

[/Rant]

 

(Nei, jeg godtar ikke at noen "syns den er fin". Den er og blir stygg). <- :p

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Masse ting om dårlig smak osv...

[/Rant]

Der er jeg enig. Jeg hater ting der merkene lyser over hele gjenstanden. Derfor skiller den vesken seg ut, synes jeg. De jeg har sett med denne vesken, er ikke fjortis, heller de med litt fin, personligpreget stil. En veske kan se forskjellig ut fra person til person. Noen kan kle de, mens på andre kan de se stygge ut.

 

WOW er noe av det mest tragiske jeg ser. Også "More than just a pretty face"-genseren fra Bikbok. Det mest morsomme er at flesteparten av de jeg har sett med genseren, er stygge. :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...