Scarn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det hadde vel kanskje vore ein smule uetisk.Fæl lue imho. Jo, men utsjånaden hadde forblitt den samme om den var falsk eller ikkje. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var jo ikkje det han sa. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis det er ekte pels blir jeg lei meg. Dette er ikke en politisk tråd, og om noen liker pels må det være lov å diskutere det her, uten og dømme det som uetisk. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var jo ikkje det han sa. Eg tolkar det som det iallefall. "Lua var fin den da" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis det er ekte pels blir jeg lei meg. Dette er ikke en politisk tråd, og om noen liker pels må det være lov å diskutere det her, uten og dømme det som uetisk. Og jeg må vel få lov til å bli lei meg om det er pels likevel. Gizmo: Lua hadde ikke sett noe anderledes ut om det hadde vært ekte pels, men da hadde ikke jeg kommet med noen mening. Er motstander av pels men nå lar vi det ligge, som PlatinumFlyer sa, dette er ikke en poltisk tråd, og dumt av meg å trekke frem pelstemaet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Dagens innkjøp, Tiger Idol ("rådenim-farget"), Sort og rød rutete skjorte fra Matinique- Også dagens antrekk, kombinert med hvite (!) Nike hightops og sort og rød New Era. Trenger en ny caps føler jeg, enten blå eller grønn som hovedfarge og gjerne en som ikke finnes som på lokale urban sjappa. Har leita som en helt, men ikke funnet mye interresangt.. Men noen andre som skal på OFW eller? Endret 4. februar 2009 av Homme Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Regner med det er snakk om OFW - Oslo Fashion Week? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selfølgelig, en liten skrivefeil bare. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kjøpte meg nye briller i dag: Det er de, bare med et lignende mønster som dette inni stangen på en måte, gjør dem ikke så kjedelige som de på bildet jeg postet nå Hvis du ser mønsteret på avstand altså Ikke veldig god beskrivelse men jaja... Gødt fornøyd ihvertfall, hva synes dere? Endret 5. februar 2009 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 1700,- for innfatningen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er de, bare med et lignende mønster som dette inni stangen på en måte, gjør dem ikke så kjedelige som de på bildet jeg postet nå Hvis du ser mønsteret på avstand altså Ikke veldig god beskrivelse men jaja... Gødt fornøyd ihvertfall, hva synes dere? Carbonfiber? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Leter etter jeans lignendes Kaporal. Skal ikke være vie, men heller ikke tett sittendes. Pris opp til 1000,- kr. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Noen som har peiling på Adidas og skostørrelser i UK? Må nok velge mellom 7.5 og 8.5 som skal være henholdsvis 42 og 43 (?). Pleier skoene til Adidas å være store eller små i str? Ingen toll ikke sant? Endret 9. februar 2009 av Modeswitch Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 God morgen =D Noen som er på OFW? Var grei åpning i går med mye kjente fjes og rare antrekk:) Litt redusert nå etter ett lite afterparty, men er spent på visningene i dag og fremover Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sendes noen av visningene på tv/legges ut på nett noen plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå