ertestuing Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Er disse to de samme jeansene? http://shop.mantisshop.de/product_info.php...Unwash-alt.html http://www.soleservice.no/no/clothing/prod...p-monday-tight3 De er utsolgt for 32-34 på Sole Service og jeg vet ikke om jeg tør å bestille 31-34, som jeg vanligvis bruker (kommer inn i 30-34 i h&m sin drainpipe-modell. Den er ikke trang i leggene og lårene, men ganske trang rundt livet). Virker også som CM har sluttet å produsere modellen, ifølge hjemmesidene deres. Dermed er det vel lite håp for at de får inn 32-34 på Sole. Noen som har erfaring med størrelsene på Cheap Monday? Vil ikke at den skal være så utrolig stram rundt rumpa, men rundt lårene og leggene kan den godt være rimelig stram. Kan jeg bestille min vanlige størrelse i Cheap Monday? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 for min del varierer CM buksene vanvttig i str, kjøpte en i 30-32, som var sinnsykt vid i livet, så tenkte jeg skulle gå ned til en 28-29, men da jeg kom å skulle prøve der, måtte jeg kjøpe 31 isteden, og den var mye tightere enn 30`en som var vid i livet, og var helt nedpå 28 str i andre bukser jeg har, så str varierer mye, det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva syntes dere mote-folk om Earnest Sewn bukser? Har også gått til innkjøp av en Lyle&Scott ull-genser. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Tips til god og effektiv hudkrem for tørre og oppsprukne hender i vinterkulda mottas med takk. (En fordel om produktet selges i dagligvarebutikk.) Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Dove sin håndkrem er helt grei, og kan kjøpes i dagligvarebutikk. Syns ikke den lukter spesielt godt, men de fleste venninnene mine bruker denne og syns den lukter godt/greit. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva syntes dere mote-folk om Earnest Sewn bukser? Har også gått til innkjøp av en Lyle&Scott ull-genser. sjekka ut buksene dems på siden dems nettop. Syntest de var råe, er sånne jeg er ute etter. Vet du hvor man kan få kjøpt de i norge? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Da var CM-jeansen bestilt i 31-34. Spent på om de kommer til å sitte som tights. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva syntes dere mote-folk om Earnest Sewn bukser? Har også gått til innkjøp av en Lyle&Scott ull-genser. sjekka ut buksene dems på siden dems nettop. Syntest de var råe, er sånne jeg er ute etter. Vet du hvor man kan få kjøpt de i norge? Jeg kjøpte to på Rolfsen, vet ikke hvor du bor og om dere har den butikken der eller om det bare er i Stavanger, hehe. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva med størrelser på jeans fra USA? Har tenkt å kjøpe meg noen fra ebay. Men det står forskjellige størrelser. Eller flere størrelser på samma buksa. Inseam og waist. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvilke plagg kan man bruke under en slik? (mtp. farge osv ) Kan fint komme med linker Takk Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 ^ Hvit singlet bør vel funke. Ellers så trenger du vel egentlig ikke å bruke noe under, hvis du ikke syns utrigningen blir for dyp. Skjorter er også et alternativ, men er ikke sikker på hvilke farger du bør ha på dem. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Om det er samme ullvarianten som jeg har hjemme, så anbefaler jeg skjorte under. Det klør uten. Endret 2. februar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Om det er samme ullvarianten som jeg har hjemme, så anbefaler jeg skjorte under. Det klør uten. Er ull ja, så er sikkert den samme. Sliter mest med en farge som matcher og ikke ser dumt ut. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 En hvit skjorte kan vel ikke feile? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøpte meg ny lue idag! hva syns dere? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis det er ekte pels blir jeg lei meg. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis det er ekte pels blir jeg lei meg. ække det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe, det er bra. Lua var fin den da, minner meg dog om "Hakkespettene". Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hehe, det er bra. Lua var fin den da, minner meg dog om "Hakkespettene". Så hua hadde vore stygg visst det var ekte pels? Tirre, tirre.. Endret 3. februar 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det hadde vel kanskje vore ein smule uetisk. Fæl lue imho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå