McMuffin Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 En av grunnene KAN selvfølgelig være at de er gode og varme, noe som er litt av poenget med en dunjakke? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Du tar tatt bilde fra halsen og ned. Ihvertfall på det jeg fant(grå cardigan osv). Tenkte på RPP, hehe. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Påstand: raude/rosa jeans på gutar = ikkje berre stygt, men også gay. Flame on! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har aldri skjønt hvorfor man blir homo av å bruke klær som er litt utenfor normalen. Noen som kan forklare dette for meg? Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Er vel at rosa er ansett som en femi/jentete farge. Syns ikke rosa bukser på gutter gjør dem homofile, men spesielt vakkert er det ikke. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det har jeg heller ikke sagt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Påstand: raude/rosa jeans på gutar = ikkje berre stygt, men også gay. Flame on! Røde er greit nok, men rosa er og blir femi. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det kan være fint det, og det er ikke homo. Men, jeg ville tro at de fleste ikke klarer å "pulle off" rosa bukser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det er da ikke noe galt å ha en litt femi side? Jeg syns det skriker litt, så jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Tja. Det er ikke noe galt i det sånn sett, men som mann foretrekker jeg å holde meg på den mannlige skalaen. Det kan fort bli for mye av det gode, og rosa bukser er over kanten for min del. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Hva syns egentlig folk om nikkers? Vurderer å kjøpe meg en til påsken. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Nikkers er fett. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Mener å huske at homme skulle kjøpe seg en rosa bukse, og mente at han klarte å pulle det off og. Hadde vært spennende å se bilde. Jeg tror faktisk det kan se utrolig kult ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 En av grunnene KAN selvfølgelig være at de er gode og varme, noe som er litt av poenget med en dunjakke? Selfølgelig, men du skal ha en jakke som er fin og ikke ser ut som narko jakke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Selfølgelig, men du skal ha en jakke som er fin og ikke ser ut som narko jakke. Hva slags jakke bruker du om vinteren da Raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Selfølgelig, men du skal ha en jakke som er fin og ikke ser ut som narko jakke. Hva slags jakke bruker du om vinteren da Raste? Kjøper ny hver vinter jeg. For all del, Fjellraven jakkene er ikke stygge. Men jeg syns de er overhypet og de har jo den prisen også noen av dem. De er sikkert god kvalitet i dem + at de er varme. Endret 31. januar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Har selv en "lakserosa" jeans som av å til brukes om sommeren, frekk som faen! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Bilde, Homme? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Gidder ikke finne fram den bare for å ta bilde, men er fra Gucci ss07, look it up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå