Homme Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 HM er overlegen Blend og J&J... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 HM er overlegen Blend og J&J... HM er i grunnen en av de få billigbutikkene som faktisk har et par ting som fungerer. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, og legg til Zara så har vi vel kanskje de eneste billigkjedene som klarer det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 HM er overlegen Blend og J&J... HM er i grunnen en av de få billigbutikkene som faktisk har et par ting som fungerer. Forklar "fungerer", vennligst. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Pene plagg, grei kvalitet i forhold til pris etc. I det hele tatt butikker jeg gidder å ta turen inn i, istedet for å gå fort forbi. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg lurer på om det er noen som har noen jeans å anbefale? Jeg finner aldri hva jeg er ute etter ! Kjøpte meg en fra emoda http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=25159 likte den veldig godt. Trenger noen flere, så lurte på om noen vet hvor jeg kan finne lignendes? + at den må være litt billigere enn den andre ! max 1000,- kr ! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Stygge jeans har G-star nok av. Eller så har du jo Kaporal 5 hos emoda. Virker som veldig mange her kjøper derfra :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Kaporal har veldig varierende. Noe av det er for flashy og stygt, men jeg finner stadig vekk mye fint der. Eks, VGenseren og de vansene der er fine Buksene er også fine om du finner den rette Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan belte foreslår dere at jeg bruker til en rosa tskjorte? Kom med tips. Resten av antrekket går utifra dette, så dere trenger ikke tenkte på det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan belte foreslår dere at jeg bruker til en rosa tskjorte?Kom med tips. Resten av antrekket går utifra dette, så dere trenger ikke tenkte på det. Beltet "skal" ta utgangspunkt i skoene, siden det skal skape symmetri(i mangel på et bedre ord) i antrekket. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Eller bare gå for ett hvitt ett, da funker sorte sko og hvitt og rosa kombinasjonen funker veldig bra. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Denne tråden kan være grei å ha i mine innlegg igjen.. Hva synes folket om denne Moods-pysjen? Så den i byen i dag, på nippet til å kjøpe ^^)¨Noen som har sett den IRL noen gang? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Man skal jo ikke vise seg for særlig mange i pysj, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Eller bare gå for ett hvitt ett, da funker sorte sko og hvitt og rosa kombinasjonen funker veldig bra. Bare jeg som misliker hvite belter? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bare jeg som misliker hvite belter? Vi er to så langt. Endret 27. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Null problem med tynne hvite belter på jenter mener jeg da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 På jenter ja, men ikke på gutter. Mye det samme som rosa. Ytterst sjeldent stilig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Bommer jeg når jeg sier at Jule3 er jente? Mine utsagn er basert på det nemlig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg tror det er gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå