Discipline Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Takker! Tror jeg bestiller Acne/Tretorn Stroll High i størrelse 44 og håper på at de passer Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Bestille schmestille. Sko hadde eg foretrukke å prøve, men det er vel opp til deg sjølv. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Andre som venter på sko fra stress.no? Jeg bestilte dem 6 januar, er klar over at de har det travelt pga salg, men det burde vell ikke ta så lang tid? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Bestille schmestille. Sko hadde eg foretrukke å prøve, men det er vel opp til deg sjølv. Bestilte størrelse 44 i dag til den nette sum av 900 NOK. Satser på at jeg blir fornøyd Har du noen erfaring med kvaliteten? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Hvor bestilte du dem? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Bestille schmestille. Sko hadde eg foretrukke å prøve, men det er vel opp til deg sjølv. Bestilte størrelse 44 i dag til den nette sum av 900 NOK. Satser på at jeg blir fornøyd Har du noen erfaring med kvaliteten? Ikkje over tid nei. Kjøpte sjølv eit par Acne pensko for nokre dagar sidan og dei verkar hittil bra. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Kjøpte meg nettopp et par nye plimsolls, men merket at jeg fikk skikkelig gnagsår første dagen jeg brukte dem. Kun på ene foten dog. Er dette normalt og går seg til over tid, eller er det noe galt? Endret 21. januar 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg pleier vanligvis å få litt vondt når jeg går inn sko, men det er bare litt. Kanskje det er det samme med deg. Plimsolls nå? huff Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Kjøpte meg nettopp et par nye plimsolls, men merket at jeg fikk skikkelig gnagsår første dagen jeg brukte dem. Kun på ene foten dog. Er dette normalt og går seg til over tid, eller er det noe galt? Blir det ikke litt feil med plimsolls nå? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke alle som er i Norge nå vet dere... Er i Sydney Men tilbake til spm, noen som har noen "kjerringråd" e.l for å få bukt med dette? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 I feb. er det Oslo Fashion Week. Noen som skal på de forskjellige visningene? Hvilke? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Hadde kanskje vært litt morro å sett Julius Caesar og Moods. Noen som vet hvor DogA er? Koster det noe spenn? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Sorel sier at størrelse 10 tilsvarer europeisk 43, mens Google forteller meg både at 9 og 9,5 tilsvarer 43, men at 11 er 44. Er det ikke noe fasit for dette? Er det best å stole på skoprodusentens egne tall eller den mer vanlige utregningen, nemlig 9/9,5 = 43? Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 UK- og US-størrelser er nesten like. 43 tilsvarer UK 8.5/US 9 for menn. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) UK- og US-størrelser er nesten like. 43 tilsvarer UK 8.5/US 9 for menn. Ja, som sagt det er det svaret Google gir, men det passer ikke overrens med hva produsenten sier på sine hjemmesider. Så du råder meg til å se bort ifra at produsenten selv sier at US 10 tilsvarer Eur 43? :/ Endret 22. januar 2009 av genser Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Var og prøvde en bukse i stad ved navn Big Bengt. Den var rå (som i rådenim), men jeg stussa litt når ekspeditøren sa at buksa videt seg ut 1-1,5 størrelser. Min erfaring og det jeg tidligere har fått høre er at sånne bukser krymper. Noen her som vet? genser: Hør på produsenten i dette tilfellet. Det google sier hørtes veldig feil ut. Jeg har en haug med vans og et par puma sko, som alle har vært str. 10-11 og jeg ligger rundt 42-43 Endret 22. januar 2009 av haarod Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Bukser utvider seg vanligvis litt i livet etter å ha blitt brukt noen ganger. Tror det er ca 1 størrelse etter 30 bruk.. Du tenker sikkert på vasking du, om du vasker buksen vil den sikkert krympe litt. Det står sikkert noe om det på vaskelappen. Dette varierer veldig fra bukse til bukse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeans utvider seg, derfor man alltid skal kjøpe jeans som som sitter litt trangere enn du egentlig vil ha dem i livet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Haute: Jeg skal etter all sannsynlighet på følgene: Åpningen Armando Santos Julius Cæsar Birkeland Johnny Love Og avslutter på festen Opps, ble vist dobbelpost istedet for en redigert en... Endret 22. januar 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå