Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvordan vasker du dine? Jeg vasker min på 30 grader og de har aldri vært trommelen. Jeg har egentlig ikke peiling, bor hjemme enda, så mamma tar seg av slike ting Men mor er fan av trommelen, så den har nok vært oppi der. Så rart at det er dine og ikke mine som er sliten i passformen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som bruker American Crew her? Syntest den er bedre en Renati. Men skal klyppe meg imorgen, har lyst til å prøve noe nytt. Har ganske langt hår nå egentlig, du kan sjekke ut nettby profilen min vist du har for å sjekke håret mitt : tozva Det er mørkt, ganske langt. Håper på noen forslag, eller er det noen som vet om noen sider med tips? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noe av Ed Hardy kan være fint på damer, som bikini osv. Sjekk dette klippet, sexy Når jeg tenker meg om, alt ville egentlig vært fint på de damene hehe http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=29780 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som bruker American Crew her? Syntest den er bedre en Renati. Men skal klyppe meg imorgen, har lyst til å prøve noe nytt. Har ganske langt hår nå egentlig, du kan sjekke ut nettby profilen min vist du har for å sjekke håret mitt : tozva Det er mørkt, ganske langt. Håper på noen forslag, eller er det noen som vet om noen sider med tips? American Crew er absolutt en god voks. På lenger hår var den overlegen i forhold til Renati, men etter jeg klipte meg har jeg nesten bare brukt Renati. Hvordan skal du klippe deg? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som bruker American Crew her? Syntest den er bedre en Renati. Men skal klyppe meg imorgen, har lyst til å prøve noe nytt. Har ganske langt hår nå egentlig, du kan sjekke ut nettby profilen min vist du har for å sjekke håret mitt : tozva Det er mørkt, ganske langt. Håper på noen forslag, eller er det noen som vet om noen sider med tips? American Crew er absolutt en god voks. På lenger hår var den overlegen i forhold til Renati, men etter jeg klipte meg har jeg nesten bare brukt Renati. Hvordan skal du klippe deg? Litt kort tror jeg. Tror jeg kanskje satser på denne: Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noe lignende som jeg har for tiden. Jeg syntes Renati funker veldig bra, klarer å holde håret oppe en hel dag og det ser ikke fett ut. Hvilken AC bruker du da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Som sagt tidligere har jeg lik sveis. Bruker Bed Head Manipulator. Funker greit, ser ikke fettete ut. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den grønne forming creamen. Kjøpe 5 stykker av de på ebay Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Good! Syntes selv den er den klart beste. Lukter godt og har bra hold, viktigst for meg. Men som sagt syntes jeg Renati Rock Hard eller Strong Hold virker veldig bra på kort hår. Husker ikke hvilken av de jeg bruker. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, renati passer seg nok bedre til kort hår. Skal teste litt ut nå. Går nok for den sveisen oppi der ! Blir spennendes og prøve noe nytt ! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Lykke til! Overraskende hvor bra en myk voks som AC Forming Cream takler kort hår. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvem er det som fører Lyle & Scott i norge igjen?Har noe klær fra dem, men husker ikke hvor det er kjøpt. Volt har i hvert fall L&S. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, renati passer seg nok bedre til kort hår. Fungerer helt fint til lang hår også. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvem er det som fører Lyle & Scott i norge igjen?Har noe klær fra dem, men husker ikke hvor det er kjøpt. Ferner jacobsen Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvem er det som fører Lyle & Scott i norge igjen?Har noe klær fra dem, men husker ikke hvor det er kjøpt. Ferner jacobsen Selges vel på S&S også, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvilken RSS-strøm fant du den i...? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Var vel både BLTD og Uncrate, tenker eg. :--) Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hvordan er størrelsene i sko fra Acne? Bruker vanligvis 44, og lurer på om jeg må ha større eller mindre. Endret 19. januar 2009 av awkward Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Pittelitt mindre enn "normalen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå