Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Hvordan vasker du dine? Jeg vasker min på 30 grader og de har aldri vært trommelen.

Jeg har egentlig ikke peiling, bor hjemme enda, så mamma tar seg av slike ting :p

Men mor er fan av trommelen, så den har nok vært oppi der. Så rart at det er dine og ikke mine som er sliten i passformen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som bruker American Crew her? Syntest den er bedre en Renati. Men skal klyppe meg imorgen, har lyst til å prøve noe nytt. Har ganske langt hår nå egentlig, du kan sjekke ut nettby profilen min vist du har for å sjekke håret mitt :p: tozva Det er mørkt, ganske langt. Håper på noen forslag, eller er det noen som vet om noen sider med tips?

Lenke til kommentar
Noen som bruker American Crew her? Syntest den er bedre en Renati. Men skal klyppe meg imorgen, har lyst til å prøve noe nytt. Har ganske langt hår nå egentlig, du kan sjekke ut nettby profilen min vist du har for å sjekke håret mitt :p: tozva Det er mørkt, ganske langt. Håper på noen forslag, eller er det noen som vet om noen sider med tips?

American Crew er absolutt en god voks. På lenger hår var den overlegen i forhold til Renati, men etter jeg klipte meg har jeg nesten bare brukt Renati. Hvordan skal du klippe deg?

Lenke til kommentar

American Crew er absolutt en god voks. På lenger hår var den overlegen i forhold til Renati, men etter jeg klipte meg har jeg nesten bare brukt Renati. Hvordan skal du klippe deg?

Litt kort tror jeg. Tror jeg kanskje satser på denne:

short_men_hairstyles_657_1067.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...