sk1rty Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Januarsalgets innkjøp: - ToS belte - Lyle and Scott V-hals offwhite - Lyle and Scott med høy v-hals, grå og blå - Mørk jeans fra Diesel - 2 stk Calvin Klein 365 v-hals t-shirt - NN.07 Genser (samme som Homme) - Frakk fra Bertoni Fornøyd med fangsten Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til våren kommer! Skal bli deilig å gå i litt mindre klær. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Enig der. Skal bli deilig med litt varme i luften. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Skal bli deilig å ta frem piqueene igjen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Gleder meg og, men det ser ut som det er lenge til våren kommer. Her snør det som bare det! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Noen bra piqueer som ikke koster en formue. Jeg bruker slim-fit. Gidder ikke bruke 1200kr på en pique igjen Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Lyle & Scott er en del billigere enn de andre dyre merkene. Men da må du ofre litt kvalitet. God fit i L&S, men etter et par vask så blir dem veldig slappe. Ikke noe jeg anbefaler egentlig. H&M har noen enkle piquer, bare litt dårlig fit. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hvem er det som fører Lyle & Scott i norge igjen? Har noe klær fra dem, men husker ikke hvor det er kjøpt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Ralph lauren sine piqueer koster jo rundt 800kr, anbefaler de om det ikke blir for dyrt for deg.. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Har en J. Lindeberg pique som jeg kjøpte på toilldagan i Tr.heim. Den er blitt veldig slapp etter noen vask... Hvilke andre merker enn RL anbefaler folket? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Rl og Lacoste er vel standars når det gjelder piqueer Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Ellers sjekk ut f.eks Lanvin. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Har en J. Lindeberg pique som jeg kjøpte på toilldagan i Tr.heim. Den er blitt veldig slapp etter noen vask... Da har du vært uheldig, for mine J.Lindeberg piqueer er helt fine selv etter mange vask. Bruker dem til trening, så blir vasket mye. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Homme, hvordan er lanvin sine? Og hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg ikke har fungerende PayPal eller BankID.Hadde jeg hatt det, så hadde dette vært bestilt nå: http://www.abcunderwear.com/asianprint-pant.html http://www.abcunderwear.com/asiantie-pant.html http://www.abcunderwear.com/autumn-sarongs.html *do want og sikle på* Da hadde jeg endelig bytta ut kjolen som sommerplagg, i alle fall til jeg hadde fått tak i noe raffere enn mormors gamle hverdagskjole. Sikkert veldig digg å gå med, med syns ikke det ser så pent ut. Pent ser det garantert ikke ut på meg, så ... Men det er heller ikke det viktige for meg. Så lenge det er komfy og jeg har noe å sprade rundt i her hjemme / i sommer, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Homme, hvordan er lanvin sine?Og hvor får man kjøpt de? Kamikaze? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Har en J. Lindeberg pique som jeg kjøpte på toilldagan i Tr.heim. Den er blitt veldig slapp etter noen vask... Da har du vært uheldig, for mine J.Lindeberg piqueer er helt fine selv etter mange vask. Bruker dem til trening, så blir vasket mye. Hvordan vasker du dine? Jeg vasker min på 30 grader og de har aldri vært trommelen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hva syns egentlig folket om Ed Hardy? Jeg syns det meste er drit stygt. Mulig det er jeg som er sær, evt ikke sær nok. Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Det meste av det jeg ser av Ed Hardy her syns jeg er helt forjævlig. Om det finnes noe fint utenfor vårt langstrakte land vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå