Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA! Akkurat den lillesøss har :p

Gammel er hun da? :mrgreen:

Hun er like gammel som deg! :p

 

 

Men det var faktisk ikke hun som valgte den ut selv, hun ville hatt den fine grønnfarven fra i fjor vår. Men vi fant den ikke så da bare kjøpte mamma rosa til henne siden hun liker rosa. Selv om den rosafarven der er litt vel drøy..

Lenke til kommentar

Du som lurte på polyesterboxer.. jeg kjøpte for en stund siden boksershorts på VIC. De ser ut som polyester, men det er ikke det. Jeg var nemlig ganske skeptisk da jeg ble anbefalt dem av en venn som jobber der.

 

De er laget av mikrofiber som vil si de puster veldig bra. Har to stk nå og de er mine favorittboksere! :D

 

De er "foret" på plassen hvor de edle delene ligger med bomull eller noe.

 

Merket er JBS (de beste bokserne)! De er litt dyre da, men det er verdt det. Koster 300,- kroner stk. Jeg kjøpte når de var på tilbud til halv pris.

Lenke til kommentar
Du som lurte på polyesterboxer.. jeg kjøpte for en stund siden boksershorts på VIC. De ser ut som polyester, men det er ikke det. Jeg var nemlig ganske skeptisk da jeg ble anbefalt dem av en venn som jobber der.

 

De er laget av mikrofiber som vil si de puster veldig bra. Har to stk nå og de er mine favorittboksere! :D

 

De er "foret" på plassen hvor de edle delene ligger med bomull eller noe.

 

Merket er JBS (de beste bokserne)! De er litt dyre da, men det er verdt det. Koster 300,- kroner stk. Jeg kjøpte når de var på tilbud til halv pris.

får dra ned til byen og se om de har :D

Lenke til kommentar

Skal kanskje til Oslo og shoppe igjen snart og da lurte jeg på et par ting. :)

 

Har de mange fine Dior belter på kamikaze og ca hvor mye koster det? ( Ditt var fint AnAnAs,hva kostet det?)

 

Hvor kan man spise den beste sushien i Oslo? Mamma hadde lyst til å prøve det og jeg regner med at noen på forumet vet best hvor sushien er best.

 

Og vet noen om denne butikken: www.burberry.no har salg på burberry klær når de har høstsalg eller bare på andre merker i butikken?

 

Og vet noen om noe annet jeg burde kjøpe når jeg er der..? Har bl.a veldig lyst på ny veske nå..

Lenke til kommentar
Og vet noen om denne butikken: www.burberry.no har salg på burberry klær når de har høstsalg eller bare på andre merker i butikken?

De hadde vel salg like før sommerferien om jeg ikke husker helt feil - dessuten er Burberry både kjedelig og aaaltfor klassisk. :p Altså, misforstå meg rett, de fører jo et par "klassiske" must-have ting som skjerf o.l. - men klærne deres er rett og slett for prince Charles for meg.

Lenke til kommentar
Og vet noen om noe annet jeg burde kjøpe når jeg er der..? Har bl.a veldig lyst på ny veske nå..

Hermes Birkin har fine damevesker. Louis Vuitton har mistet sjarmen grunnet alle replikaene som er ute på det norske markedet.

 

Jeg vet hvilken bag jeg har lyst på ja, 'Freitag: Individual Recycled Freeway Bags'. Stort hippere får man det ikke. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...