Lurvefranzen Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 vaska du den i maskin? Mor gjorde det, ja. ;p Med noen andre ullklær. Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 vaska du den i maskin? Mor gjorde det, ja. ;p Med noen andre ullklær. tenker problemet ligger der Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Greia med vaskelappen er at man burde følge den.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Greia med vaskelappen er at man burde følge den.. Genseren ble fremdeles nuppete FØR første vask, men du har et poeng der.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Endelig penger på konto, og nå skal jeg til byen og handle klokke Edit: Wihi, kult med ny klokke Endret 13. januar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Noen som vet om noen sko i samme gate som disse? Er egentlig på utkikk etter hvite, men alle farger er interessante. Og gjerne hvor de er å få kjøpt. Finner ikke størrelsen min på disse skoene. Da tenker jeg i hovedsak på sko som er litt høye (tenker ikke på sålen ) Endret 13. januar 2009 av stakan Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Steez har noen par Supra, 50% der også Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Min bror har et par fra Supra som er ganske tøffe og ligner på de. Supra Skytop, Chad Muska signature model, Black Croc Suede Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Takk for svar. Men tenkte i hovedsak på andre merker. Jeg bruker str 50 (15) og fant et par Supra i den størrelsen, men var ikke helt hva jeg ønsket. Dessuten skulle de ha 70$ i frakt. Faen ikke enkelt. Og en ting til, hvor finner jeg enkle, hvite longsleeves. Gjerne slim-fit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 En i klassen min har sko i din størrelse, ihvertfall i nærheten, og han pleier å spesialbestille fra Nike. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Sjeldent jeg ser sko ut i butikken i den størrelsen. Glad jeg er mainstream når det gjelder skostørrelse, 42 er det nok av. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Er vel på tide egentlig å sette i gang diskusjonen rundt hva folk mener blir sommerens "it" plagg og største trender? Virker som det var veldig mye uenighet om hva man skulle satse mest på i Norges butikker i år, mer enn de siste årene, så tyder det på at i år ikke vil bli like tydelig mtp. trender og "it-plagg" enn da f.eks marine/seile-stilen var på sitt høyeste. Og et lite bilde av Vic fra Armani-shooten (fra VG faktisk) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Victoria var pen før med lange håret, nå syns jeg ikke hun er no fin lenger Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Henne har alltid vært pen. Kommer også til å være det videre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Hun har alltid vært pen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Og en ting til, hvor finner jeg enkle, hvite longsleeves. Gjerne slim-fit. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Og en ting til, hvor finner jeg enkle, hvite longsleeves. Gjerne slim-fit. Så noen på Companys i Bogstadveien i dag. På salg til og med. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Skal klippe meg i morgen, blir vel litt kort/medium lengde... Om dere har noen kule frisyrer på lager, fyr løs Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Ca noe sånn jeg tok med meg når jeg skulle til frisøren forrige gang. Ble ganske fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm, det var noe litt lignende jeg hadde tenkt meg.. Hadde vært fint med noen fler bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå