ertestuing Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Losjakke fra Vailent. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har dessverre ikke noe kamera her, og det fungerte dårlig med mobilkamera. Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Hva slags vinterjakker har folket? Jeg bruker en losjakke fra ToS. Den med de store lommene, hvis du vet hvilken jeg mener. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 En vanlig Ralph Lauren Polo genser av ull, skal de renses i stedet for å vaskes? Jeg betalte 1200,- for en fin genser, men allerede etter første bruk så er den begynt å blir ganske nuppete. Er ikke veldig fornøyd. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Hva slags vinterjakker har folket? Har en jakke fra H&M. Billig og varmer bra. Bryr meg ikke så veldig mye om hvordan en vinterjakke ser ut, så den duger for meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er vell like kjedelig som resten av fjortisene. Bruker Canada Goose Chilliwack. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Helgens småhandler: Stor rød og blå beanie Hvite,sorte,gull snowboard briller Feira 20års dagen på hytten i Rauland med snowboard og champis =D Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Helgens småhandler:Stor rød og blå beanie Hvite,sorte,gull snowboard briller Feira 20års dagen på hytten i Rauland med snowboard og champis =D Grattis med dagen som var! Har planer om litt shopping i morgen, er jo fortsatt salg (håper jeg) måtte jo vente på lønning. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Hva slags vinterjakker har folket? Bruker litt forskjellig. Så lenge det ikkje er ufattelig kaldt (under -10) bruker eg ein god frakk fra Tiger of Sweden. Når nåla tipper under -10 og vidare har eg ei veldig varm jakke frå Phenix. Når temperaturen er på plussida er det ein tynn frakk frå J.Lindeberg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Bruker en brun dun-jakke (ikke boblejakke.. ) fra Kilmanock. Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 En vanlig Ralph Lauren Polo genser av ull, skal de renses i stedet for å vaskes? Jeg betalte 1200,- for en fin genser, men allerede etter første bruk så er den begynt å blir ganske nuppete. Er ikke veldig fornøyd. Står vel på vaskelappen på genseren. Ullprogram + milo bør være skånsomt nok, men hvis du er redd for geneseren vask den for hånd i kaldt vann. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Frakk fra Bertoni, og hvis det er skikkelig kaldt bruker jeg snowboardjakken min fra Bonfire. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg er vell like kjedelig som resten av fjortisene. Bruker Canada Goose Chilliwack. + 1 og"frakk" fra Vailent, og en bergans sånn 71 grader nord shit Endret 11. januar 2009 av OZ-Racing Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 En frakk kjøpt på Cubus, en fra Marco Polo og en Peak skijakke. Det er vinterjakkene mine hvert fall. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Tja, har ein bertoni-frakk, to Burton-jakker, to Volcom-jakker, to Sessions-jakker, 1 DC-jakke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Helgens småhandler:Stor rød og blå beanie Hvite,sorte,gull snowboard briller Feira 20års dagen på hytten i Rauland med snowboard og champis =D Gratulerer med dagen som var Lenke til kommentar
Luca91 Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 En vanlig Ralph Lauren Polo genser av ull, skal de renses i stedet for å vaskes? Jeg betalte 1200,- for en fin genser, men allerede etter første bruk så er den begynt å blir ganske nuppete. Er ikke veldig fornøyd. Står vel på vaskelappen på genseren. Ullprogram + milo bør være skånsomt nok, men hvis du er redd for geneseren vask den for hånd i kaldt vann. det samme skjedde med min, før jeg rakk å vaske den.. de i butikken sa at jeg bare måtte bruke nuppe fjerner, har sånt på Jernia osv. men har ikke klart å få tak i en enda . Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Det skal sies at jeg brukte min flere ganger før jeg hev den i sin første vask. Det skal også sies at det er min mor som tar seg av vaskingen her i huset, så jeg har ikke peiling. Det var hun som klagde, og da jeg tok en kikk så ser jeg at den er blitt nuppete. Ikke særlig pent på en genser som koster 1200,-. På lappen sto det visstnok at den skulle renses, men ikke vet jeg. Rensing av en genser? Teheh. Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 vaska du den i maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå