thrice Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Eneste som faktisk så nogenlunde bra ut var Kaporal V12 og Kaporal Pulse Raw, henholdsvis 4 og 5. Enig med deg:) Selv om passformen ikke er helt for meg, var de iallefall ikke flashy. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Poster her da det ikke er så mye som skjer i skotråden. Vurderer å kjøpe meg nye sko, men trenger litt hjelp. Er på utikk etter et par sko som ligner på bildet under. Noen forslag? Handle på nett eller i butikk? btw de var da kult de der da, hva er prisen? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Boss har noen lignende sko, bare med lisser i steden. Som i min mening ser mye bedre ut enn de der, du finner dem på s&s ihvertfall og koster 1300,- syns jeg og huske.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg likte de på bilde, veit ikke helt om de hadde sett bedre ut med lisser. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Godt mulig de har dem på Boss-butikken ikke så langt unna S&S, hvis du ikke har sett der fra før av...? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Har ikke vært noen spesielle steder og sett etter de. Kanskje jeg tar meg en tur tur S&S i helgen. Fant de her: http://www.hdclothing.co.uk/hdconcept/male...p%20trainer.htm Enig med deg bebeluv, tror ikke de hadde sett bedre ut med lisser. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hvor får man kjøpt Cavalli bukser (herre) på nettet? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Sist jeg så hadde de dem ikke på s&s, men det kan jo hende de har fått inn/får inn det nå. De har ihvertfall den modellen jeg tenker på der, det kunne jo vært en idé å se på dem.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) s&s som i steen og strøm? Endret 9. januar 2009 av Helalyn Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 ja, Steen og strøm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hvor i Oslo kan jeg få tak i noen kule sko til en rimelig penge i morgen? Tenker på noe i denne stilen - Endret 9. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 kjøp deg heller noen hvite lacoste sko Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Nei, for all del, la være. Lacoste har faktisk noen fine sko, det er bare så altfor mange som bruker de som ikke er fine. Endret 9. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 kjøp deg heller noen hvite lacoste sko Jeg lurte ikke på hva jeg måtte gjøre for å se ut som størstedelen av vgs-elevene her til lands. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Vet at noen her inne har Supra Muska Skytops. Har funnet noen på nettet i nesten min størrelse, men lurer på hvordan de er i størrelsen. Er det små, store eller vanlig? Greit å vite før jeg bruker en liten formue. Edit: Så også at Utilityboardsupply skulle ha 70 dollar for frakten! Endret 10. januar 2009 av stakan Lenke til kommentar
floww Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 de er litt små i størrelsen, ca. som vanlige skatesko. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 kjøp deg heller noen hvite lacoste sko Personlig syntes jeg hvite lacoste sko begynner å få litt harry stempel. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Damn, var det en kompis også sa. Problemet er at jeg vanligvis bruker størrelse 15, men fant nesten bare 14. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Har ikke Lacoste et harry stempel rent generelt ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Har ikke Lacoste et harry stempel rent generelt ? Nei det syns jeg ikke, det er bare så veldig mange teens som bruke det, hvert fall skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå