Modeswitch Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det får bli senere. Nå er nesten alle klærne mine i vaskemaskinen Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 aner ikke hvor jeg skal spørre om det her,men, jeg fikk en grønn poco loco genser med masse gulaktige merker av en brukket spiker og en eske eller noen. den er hvit med grønne firkanter inni og kan vrenges.Nå på skolen påstod en at det var en jentegenser, men jeg har sett den på carlings og den henger sammen med gutteklær. Kan noen oppklare det for meg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Spørre de som jobber på Carlings kanskje? Ikke post i bildetråden om du ikke har noe bilde. Edit: Ang. buksen. Jeg har noe lignende. Jeg bruker enten en svart v-hals eller skjorte og cardigan. Skjorte og cardigan sammen? Endret 8. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tja, man kan jo ikke bare gå i en cardigan. Og det er ikke alltid det er varmt nok med kun en skjorte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg kunne ikke se for meg det bare Jeg hadde tatt en enkel tee og cardigan, v-hals med skjorte. Er ikke veldig spennende men. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjøpte ny skjorte på Steen & Strøm i dag, hvit, slim, med noe slags mønster i stoffet, rutete. Merket er Z Zegna Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg kunne ikke se for meg det bare Jeg hadde tatt en enkel tee og cardigan, v-hals med skjorte. Er ikke veldig spennende men. hehe tja. det er jo litt "gubbete", men jeg liker å gå med skjorter, så da blir det sånn. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er skjorte og cardigan "gubbete"? hahaha Syns selv det ser langt i fra "gubbete" ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Glem det thrice, har fått testet ut cardigan og skjorte, faktisk ikke så dumt det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) snaffle, Kombinert med en bommulsbukse så blir det litt "gammeldags". bebeluv, Endret 8. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm, tror det ikke før jeg får se det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) hehe hvis jeg hadde hatt et kamera tilgjengelig skulle jeg lastet det opp. Poenget var vel at det er mer gammeldags med skjorte, bommulsbukse og cardigan enn f. eks jeans og t-skjorte. Hovedgrunnen er vel at jeg forbinder den stilen med bestefar o.l. Endret 8. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som har en idé om hvor jeg kan få tak i en hettejakke med knapper, altså, en ziphood med knapper isteden for glidelås? Vet de har på H&M, men de er helt plaine, kunne tenkt meg en med litt motiv eller flere farger på. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Kaporal jeans.? Har allerede et par. Kjøpte den på emoda.no men det er så dyrt, syntest jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hva er greia med Kaporal egentlig? At Ronaldo "bruker" det? Siden du har fotball avatar. Du fant det på Paragon i Bogstadveien før, kanskje dem selger det enda. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kaporal er et bra merke, ikke fordi Ronaldo bruker det. Jeg bruker det selv, og jeansene er veldig fine. De er ikke så veldig kjedelige som mange andre jeans. Betalte vel 1600 kr for den ene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Grunnen til at dem ikke er "kjedelige" er fordi dem er veldig tacky/flashy. Jeans skal ikke ha alt mulig dill dall. Kvaliteten er helt ok har jeg fått høre, passformen er litt dårlig. Kaporal er et merke som ligger like langt nede som G-star. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kaporal er harry. Synes nå jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeans skal heller ikke være kjedelig. Kvaliteten er super og passformen er veldig god. Kaporal ligger flere hakk over G-star. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeans skal heller ikke være kjedelig. Vis meg hvordan jeans skal være da Edit: Disse er ikke så veldig kjedelig nei http://emoda.no/vis_vare.asp?id=24905. Bare utrolig pen Endret 8. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå