SurfingElite Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bruker man fremdeles ordet ''merkeklær'' ? Uansett, du kan få lov å velge klær pga logo eller merke hvis du vil, men det betyr ikke at alle andre gjør det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Glemte helt at siste frist var i går, men jeg meldte meg på førsalget nå. Virket som alt gikk helt greit. Selv om fristen var i går. Noen som har meldt seg på senere enn fristen tidligere? Edit: Kan jeg ta med en venn som ikke har invitasjon? Har faktisk aldri vært på førsalg. Dette er snakk om S&S. Endret 7. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bruker man fremdeles ordet ''merkeklær'' ? Uansett, du kan få lov å velge klær pga logo eller merke hvis du vil, men det betyr ikke at alle andre gjør det. Er det meg du prøver å svare? Jeg har ikke pratet om "merkeklær" og heller ikke at jeg velger etter merke/logo. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Glemte helt at siste frist var i går, men jeg meldte meg på førsalget nå. Virket som alt gikk helt greit. Selv om fristen var i går. S&S har pleid å sjekke invitasjonen kun til de første som står i kø tidligst på kvelden. Etter hvert er det fritt frem. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk for den Robbie Noen her som skal en tur dit i dag? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har forelsket meg i disse vinterskoene http://www.brandos.no/showarticle.asp?sku=...ag%20NM1443-251 Sorel Bota Bag Brandos har desverre kun gigastørrelser på lager, og etter plenty telefonsamtaler rundt om kring klarer jeg ikke spore den opp i noen norske butikker. Jeg finner et treff på Amazon, men har ingen erfaring med å kjøpe sko derfra. Noen som har tips til hvordan jeg skal anskaffe meg disse? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Amazon er jo en rimelig seriøs butikk, så sålenge du har riktig størrelse ville jeg ikke nølt med å kjøpe de derifra Endret 7. januar 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Poenget er vel at man ikke kjøper fra Amazon, men bare _via_ amazon. Men fant ut at i dette tilfellet kjøpte jeg fra Foot Locker, via Amazon, så det bør gå fint. Da er det bare å vente noen uker på shipping og toll. edit: Nei, så lett var det visst ikke. Kunne ikke sende til Norge. Jaja. Endret 7. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som var på S&S i dag? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg var i hovedstaden, men hadde ikke tid til S&S. Planen var egentlig at jeg skulle en tur dit. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg var der. Det var totalt koas p.g.a. at det var alt for mange folk. Ingen som sjekket listen man skrev seg på. Var bare å ha en utskrift. RLP butikken var totalt mayhem, mens Samsø & Samsø var det nesten ingen. Nesten hele butikken var på salg, mellom 30 og 50%. Selv fikk jeg med meg en cardigan og tee fra Filippa K, et par sokker fra Paul Smith og en skjorte fra Eton. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://www.cognito.no/Steenogstrom/førsalg...UAR_GRØNNNy.jpg Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk skal du ha Tar meg nok turen en annen dag. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg var der også, sammen med master air faktisk. Som sagt veldig mye kaos, ingen drikkeservering, liten mulighet til å prøve ting/få hjelp osv. Men VELDIG mye salg. Kjøpte meg en høyhalset genser fra Samsø & Samsø, en genser fra Fillippa K og et sjerf fra Rykiel. Alt på halv pris, veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fullstendig kaos. De hadde invitert nær sagt hele Oslo. Helt håpløst. Jeg snudde i døren og kom tilbake mot slutten av kvelden. Totalt annerledes enn første gangen de hadde et slikt arrangement, da serverte de drikke og det var stille og rolig. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fullstendig kaos. De hadde invitert nær sagt hele Oslo. Helt håpløst. Jeg snudde i døren og kom tilbake mot slutten av kvelden. Totalt annerledes enn første gangen de hadde et slikt arrangement, da serverte de drikke og det var stille og rolig. Ja, noe helt annet. Sist jeg var der føltes jo faktisk litt eksklusivt - hadde innleid DJ og servering. Nå var det bare stress. Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bør vel kanskje klage til S&S, kanskje det blir eksklusivt neste gang. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjøpt meg en bomullsbukse på Carlings (Valient mener jeg) som er grå og litt ruteaktig/strekete, og lurer på hva som passer til uten at det kræsjer. Grå v-genser i merino-ull virker safe, og samme med en beige/gråaktig, syltynn cardigan jeg har, men hva med skjorter og genser-med-hette-og-glidelås? Alltid utelukkende gått i jeans. Må jeg laste opp bilde® eller er det mulig å svare ut ifra dette? Hehe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Du må nok laste opp bilde Edit: Ang. buksen. Jeg har noe lignende. Jeg bruker enten en svart v-hals eller skjorte og cardigan. Endret 8. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå