McMuffin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 For all del Tovza, bruk gjerne hvite sko, men på denne tiden av året, selv innefester, vil jeg nok anbefale en litt mørkere farge Vet dessverre ikke hvor du får tak i disse skoene. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Bebeluv: Han spurte om tips til hvilke sko han skulle kjøpe, ikke om noen mente han skulle vente til sommeren. Stress har jo et godt utvalg av sneakers, men regner egentlig med at du har vært der. En kompis av meg har noen pene, hvite fra Nike. Finner desverre ikke noe bilde nå og vet ikke noe mer om modell eller noe, men de er kjøpt på Stress i Karl Johan. Endret 5. januar 2009 av SigridB Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor kjøpe fjorårets modell, om du skal bruke skoene til sommeren? Stress, Branstad osv har Lacoste. Er forresten salg i nettbutikken til Stress. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen som vet om http://www.lyleandscott.com sender til Norge? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke som jeg vet om, de jeg kjenner har sendt til familie osv. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor kjøpe fjorårets modell, om du skal bruke skoene til sommeren?Stress, Branstad osv har Lacoste. Er forresten salg i nettbutikken til Stress. Vil ikke modellene fra 2008 være noe billigere, og så er det helt irrelevant om de er årets? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Plukket med meg litt i dag, bilder kommer en annen dag, for er ikke hjemme fortiden Marineblå cabelknitted v-halsgenser fra NN.07 (Org. pris 1399,-) Sort tykk zipgenser fra Polo RL (org. pris 1699,-) Rød snowboardjakke fra Burton Lite aktivitet fra meg fortiden merker jeg. Har endel bilder som blir lastet opp mot slutten av uken når jeg er hjemme og har tid Lenke til kommentar
SEO Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bruker motefolket regnjakke når det regner massivt, tips til andre "regnvennlige" plagg? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøpte meg zip-hood fra Zoo York i dag. Kanskje jeg får fikset et bilde i løpet av kvelden, om jeg gidder. Lurer også på om jeg skal kjøpe meg en ny jeans i morgen. Eller noen småting som skjerf og belte. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Noen som vet om en nettbutikk som selger Julius Caesar klær? edit; fant en selv Endret 6. januar 2009 av Catta Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Homme. Den Pasquie skjorta som vi har, skal den sitte litt trangt på deg? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kommer helt ann på hva du mener med trangt. Er ikke "trang" rundt halsen og armene. Men sitter slimmere enn f.eks ToS, noe jeg synes er ypperlig da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Min er litt trang rundt halsen, kjenner at den sitter, men den gjør ikke vondt. Den skal vel være sånn da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For liten størrelse Raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Aner ikke, de på Follestad sa at den skulle være sånn. Syns det er fin størrelse på lengden, den blir ikke for lang. Så der passer den fint. De på Follestad målte jo halsen min osv så det skal jo bare mangle at den passer. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bruker motefolket regnjakke når det regner massivt, tips til andre "regnvennlige" plagg? De sjeldene gangene jeg er ute i regnvær bruker jeg en Whyred "Highboy" og stor paraply. Kun paraply viss det er varmt nok. Men nå er også de eneste gangene jeg er ute i regnvær turer frem og tilbake til bilen eller liggnende, så behovet er ikke stort. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bruker motefolket regnjakke når det regner massivt, tips til andre "regnvennlige" plagg? Jeg bruker trenchcoat og paraply. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kjøpte meg et nytt PRL skjerf i dag. Endret 7. januar 2009 av SurfingElite Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ralph Lauren er et ålreit merke, det, men komisk å se hvor mange som kjøper det (trolig nettopp fordi det er RL, og det er merket man går etter). Merkehysteriet sluttet jeg med etter ungdomskolen, men det betyr ikke at jeg handler billig. Bare mer variert. Mister nesten lysten på RL bare av å lese på dette forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå