Ari Gold Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nettbutikk og butikk-butikk.. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nettbutikk og butikk-butikk.. Hva er linken da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Link. Bruk Google neste gang Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gå til butikken og si du ønsker å reklamere på skoene. De vil nok gi deg nye sko evt. refundere pengene såfremt skoene har vært utsatt for "vanlig" bruk. Takker Joda, kjenner reklamasjonsloven, jeg tenkte bare at siden sko er noe som slites ut før eller senere så ville det kanskje vha vært som å reklamere på utslitte bremseklosser på bilen Skoene har kun vært utsatt for vanlig bruk, så det burde ikke være noe problem, nei. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nokon som har snusa rundt og funne noko bra i Bergen i dag? Lurer på om eg skal ta meg ei runde etter jobb hvis eg orkar. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva bruker dere av sko nå som snøen begynner å komme? Trenger nye, og trenger absolutt inspirasjon. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.brandos.no/showarticle.asp?sku=...0Big%20Al%20Mid Med ullsåle.=) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Timberland 6in Premium. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nokon som har snusa rundt og funne noko bra i Bergen i dag? Lurer på om eg skal ta meg ei runde etter jobb hvis eg orkar. Fant meg en dress fra Bruuns Bazar som jeg har fått holdt av til i morgen, tenkte jeg skulle titte innom opphørssalget til Companys først. Noen som har erfaring med BB-dresser? Hvordan er kvalitet og bang-for-buck i forhold til f.eks. ToS sine? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Forresten, noen som har tips til et veldig enkelt, halvtynt sort slips? Dressmann har vel kanskje slikt? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bertoni har hvertfall. Skonnord hvis du bor i nærheten. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Forresten, noen som har tips til et veldig enkelt, halvtynt sort slips?Dressmann har vel kanskje slikt? Kjøpte eit på H&M for litt sidan. Ein liten svart påsydd logo nederst berre, nesten usynleg. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, er ute etter noen sneakers. Syntest Lacoste protect strap er fete, men har hørt de har dårlig kvalitet. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen liknendes sko å anbefale.? Er mest keen på hvit. Men svart og brun funker. Prisen må ligge på rundt tusen lappen. Noen som har noen norske/skandinaviske sider å anbefale.? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva skal du med hvite sneakers nå? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det lurer jeg også på... Endret 5. januar 2009 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skal ha de til sommeren. Men skal også bruke de på innefester ogsånt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Da venter du til sommeren. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Han spurte ikke om lov til å bruke de nå. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, er bare interessert i å finne ut hva slags sko jeg skal ha.! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg nektet ikke han å bruke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå