Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå til butikken og si du ønsker å reklamere på skoene. De vil nok gi deg nye sko evt. refundere pengene såfremt skoene har vært utsatt for "vanlig" bruk.

Takker :) Joda, kjenner reklamasjonsloven, jeg tenkte bare at siden sko er noe som slites ut før eller senere så ville det kanskje vha vært som å reklamere på utslitte bremseklosser på bilen :p Skoene har kun vært utsatt for vanlig bruk, så det burde ikke være noe problem, nei.

Lenke til kommentar
Nokon som har snusa rundt og funne noko bra i Bergen i dag? Lurer på om eg skal ta meg ei runde etter jobb hvis eg orkar.

Fant meg en dress fra Bruuns Bazar som jeg har fått holdt av til i morgen, tenkte jeg skulle titte innom opphørssalget til Companys først.

Noen som har erfaring med BB-dresser? Hvordan er kvalitet og bang-for-buck i forhold til f.eks. ToS sine?

Lenke til kommentar

Hei, er ute etter noen sneakers. Syntest Lacoste protect strap er fete, men har hørt de har dårlig kvalitet. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen liknendes sko å anbefale.? Er mest keen på hvit. Men svart og brun funker. Prisen må ligge på rundt tusen lappen. Noen som har noen norske/skandinaviske sider å anbefale.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...