Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte et par boots fra Levi's til 1199,- 17/10/08. I dag oppdaget jeg til min store skuffelse at det har gått hull på læret til den ene skoen. Er det vanlig praksis å gi pengene tilbake mot kvittering i slike tilfeller? Skoene var ikke salgsvare. På kvitteringen står det at de må byttes innen 24/10/08, men jeg antar dette er noe som gjelder hvis skoene er ubrukte og ikke passer. Jeg blir selvfølgelig å stå på kravet mitt om pengene tilbake i og med at skinnsko skal vare noe lengre enn et par måneder, men jeg setter pris på svar, spesielt fra noen med butikkerfaring :)

Tips til enkel lue, fortrinnsvis beanie ønskes. Helst enkle, ikke-sprakende farger samt små logoer.

H&M har helt ordinære svarte luer til 29 spenn ala denne. Min har vart ganske lenge, og den har ikke blitt loete, så jeg er fornøyd.

Endret av awkward
Lenke til kommentar
så tilfeldigvis at Lyle & Scott hadde noen helt enkle luer, ensfargede, tror jeg, eller 2 delt, med forholdsvis mørke farger, liten lyle and scott logo, ikke no prangende... tror prisen lå på enten 399, eller 499..

Jepp, vet hvilke du tenker på. Skal se på noen Lindeberg-jeans i morgen, og tror jeg går for de HM-luene samtidig.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et par boots fra Levi's til 1199,- 17/10/08. I dag oppdaget jeg til min store skuffelse at det har gått hull på læret til den ene skoen. Er det vanlig praksis å gi pengene tilbake mot kvittering i slike tilfeller?

Gå til butikken og si du ønsker å reklamere på skoene. De vil nok gi deg nye sko evt. refundere pengene såfremt skoene har vært utsatt for "vanlig" bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...