HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, sånn er det med meg og. Jeg liker å prøve tingene før jeg kjøper dem. Lenke til kommentar
SEO Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Felleskjøpet, helt nederst i gata. Hvis du har innarbeidet deg en så heftig smak, er det kanskje best å holde opplysningene for seg selv. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvis du har innarbeidet deg en så heftig smak, er det kanskje best å holde opplysningene for seg selv. Håper du tok ironien. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Salget starter 9. januar, men skal ikke se bort i fra at de har lukket førsalg allerede torsdag 8. Da var det bekreftet at lukket førsalg starter 7. januar Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Hvem her er det som skal? Jeg skal selv, og regner med at jeg får med meg Edds fra formuet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Hvem her er det som skal? Jeg skal selv, og regner med at jeg får med meg Edds fra formuet. Jeg er med jeg er med! Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Tips til enkel lue, fortrinnsvis beanie ønskes. Helst enkle, ikke-sprakende farger samt små logoer. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Asos har en del fint. Var forresten og rotet på loftet idag, og fant pappas gamle Burberry trench han ikke bruker lenger. Weeee Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Legg gjerne ut bilde i bildetråden McMuffin. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg kjøpte et par boots fra Levi's til 1199,- 17/10/08. I dag oppdaget jeg til min store skuffelse at det har gått hull på læret til den ene skoen. Er det vanlig praksis å gi pengene tilbake mot kvittering i slike tilfeller? Skoene var ikke salgsvare. På kvitteringen står det at de må byttes innen 24/10/08, men jeg antar dette er noe som gjelder hvis skoene er ubrukte og ikke passer. Jeg blir selvfølgelig å stå på kravet mitt om pengene tilbake i og med at skinnsko skal vare noe lengre enn et par måneder, men jeg setter pris på svar, spesielt fra noen med butikkerfaring Tips til enkel lue, fortrinnsvis beanie ønskes. Helst enkle, ikke-sprakende farger samt små logoer. H&M har helt ordinære svarte luer til 29 spenn ala denne. Min har vart ganske lenge, og den har ikke blitt loete, så jeg er fornøyd. Endret 2. januar 2009 av awkward Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 så tilfeldigvis at Lyle & Scott hadde noen helt enkle luer, ensfargede, tror jeg, eller 2 delt, med forholdsvis mørke farger, liten lyle and scott logo, ikke no prangende... tror prisen lå på enten 399, eller 499.. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 så tilfeldigvis at Lyle & Scott hadde noen helt enkle luer, ensfargede, tror jeg, eller 2 delt, med forholdsvis mørke farger, liten lyle and scott logo, ikke no prangende... tror prisen lå på enten 399, eller 499.. Jepp, vet hvilke du tenker på. Skal se på noen Lindeberg-jeans i morgen, og tror jeg går for de HM-luene samtidig. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 hehe, synts de L&S luene egnetlig var ganske fine, hadde jeg vært en "lue-dude" så hadde jeg sikkert kjøpt den men synts jeg ikke kler lue.. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 L&S har en del fine luer, ikke for store men samtidig ikke altfor små. Syntes de enfargede er de fineste. Likte den blå, tror prisen var 399,- Volt. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, har søkt og søkt, men finner ikke de skoa jeg er ute etter.! Jeg har funnet dem på ebay, men det blir utrolig dyrt når jeg må betale moms ogsånt. Jeg er ute etter disse skoene: Noen som har noe som helst peiling på hvor jeg kan få tak i de.? Eller om forslag til noen liknendes sko.! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 DNA har en del Lacoste sko, men vet ikke om de har akkurat den modellen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg kjøpte et par boots fra Levi's til 1199,- 17/10/08. I dag oppdaget jeg til min store skuffelse at det har gått hull på læret til den ene skoen. Er det vanlig praksis å gi pengene tilbake mot kvittering i slike tilfeller? Gå til butikken og si du ønsker å reklamere på skoene. De vil nok gi deg nye sko evt. refundere pengene såfremt skoene har vært utsatt for "vanlig" bruk. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 DNA har en del Lacoste sko, men vet ikke om de har akkurat den modellen. Er det en nettbutikk.? Link? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er en butikk. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Nei, dette er en butikkjede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå