Swafty Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Synes ikke det var så morsomt at jeg nevnte de. Lindeberg har mye logoflash, men tenkte ikke på de plaggene Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Synes ikke det var så morsomt at jeg nevnte de. Lindeberg har mye logoflash, men tenkte ikke på de plaggene Sikter du til de helt grå, enkle ziphoodene? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Når starter salget på Steen & Strøm? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er mange som ikke lar deg bruke gavekort og tilgodelapper på salgsvarer. har byttelapp, vet dere åssen policy volt har på dette? tror det er der den er kjøpt.. husker ikke helt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Når starter salget på Steen & Strøm? Salget starter 9. januar, men skal ikke se bort i fra at de har lukket førsalg allerede torsdag 8. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som har noen anelse når salget begynner for fullt i Bergen, eller når butikkene har pleid å begynne? Reiser opp igjen til skolen den 5. Januar og der er shoppingmulighetene tilsvarende 0, så hadde jo vært kjekt å fått med seg salget i bergen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har de siste dagene vært i byen på jakt etter ny jakke, men desverre så fant jeg ingenting jeg likte som lommeboken tillot. Så jeg endte opp med å kjøpe 3 gensere og 3 tees istedenfor. Kan legge ut bilder i bildetråden om det er ønsket Endret 29. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kjør på, snaffle! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Go go go! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Var ute en tur og kjøpte meg kjole, sko og jakke til nyttårsaften igår. Legger ut i bildetråden imorgen regner jeg med. En kompis av meg har nettopp kjøpt seg Fjällräven jakke (--__--), men han fikk også med seg en veldig pen vhals-genser fra J. Lindeberg. Synes denne var veldig pen selv, hva mener dere? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Var ute en tur og kjøpte meg kjole, sko og jakke til nyttårsaften igår. Legger ut i bildetråden imorgen regner jeg med. En kompis av meg har nettopp kjøpt seg Fjällräven jakke (--__--), men han fikk også med seg en veldig pen vhals-genser fra J. Lindeberg. Synes denne var veldig pen selv, hva mener dere? Fin den genseren. Jeg har en som er nesten identisk, kjøpt på Jack & Jones til halve prisen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Sånn, da var bilder lagt ut Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Var ute en tur og kjøpte meg kjole, sko og jakke til nyttårsaften igår. Legger ut i bildetråden imorgen regner jeg med. En kompis av meg har nettopp kjøpt seg Fjällräven jakke (--__--), men han fikk også med seg en veldig pen vhals-genser fra J. Lindeberg. Synes denne var veldig pen selv, hva mener dere? Fin den genseren. Jeg har en som er nesten identisk, kjøpt på Jack & Jones til halve prisen. Ja, jeg fortalte han det. Men han ville heller ha Lindeberg genseren, ikke mitt valg, men som dere helt sikkert vil se når jeg poster nyttårsoutfit så går jeg ofte for det billigste. Lenke til kommentar
SEO Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 thrice, du er fra Kristiansand? Hvilke anstendige butikker har dere i byen? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Kjøpte en ToS bukse på Skonnord i dag til 500,- Deilig med STORT salg! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Faen at jeg brukte opp alle pengene mine FØR salget haha Endret 30. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 thrice, du er fra Kristiansand? Hvilke anstendige butikker har dere i byen? Felleskjøpet, helt nederst i gata. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Faen at jeg brukte opp alle pengene mine FØR salget haha Hehe Utrolig deilig å kjøpe nå som salget kanskje ikke er på topp, men nesten. Får kjøpt mye mer for akkurat like mye penger. Må nok ut en tur i morgen også.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Kven treng salg når ein har ebay?! Yoox.com er også ein fin plass. Endret 30. desember 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Kven treng salg når ein har ebay?! Yoox.com er ein fin plass. Når jeg kjøper klær vil jeg gjerne prøve før jeg kjøper. Så enkelt er det. Greit hvis jeg har sett varen i en butikk og prøvd den, da er det greit, men sjelden ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå