Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer litt hva jeg skal ha på meg på julaften.

Overdel: Skjorte og Cardigan dobbeltkneppet fra Volt m/

Underdel: Dressbukse.

Hva syns dere om det? Tror dere det vil funke?

Tror det blir bra jeg, skal selv ha på meg noe lignende.

Overdel: Skjorte, slips og cardigan fra minimum

Underdel: dressbukse.

Lenke til kommentar

Heisann alle sammen! :D

Jeg er på vesketokt jeg, og kom over en veske jeg synes var drit kul, men litt for dyr.. Her er link til siden jeg fant veksen på! problemet er bare at jeg ikke finner den vesken noen andre steder, ikke på hjemmesidene til Maison Martin Margiela engang.. Ville gjerne se om jeg fant noe sted hvor den kanskje var litt billigere.. Hvis dette ikke er mulig, vet noen av dere om en veske som kan ligne på denne.. Håper jeg får noen svar her da :p

så får dere ha en god jul og godt nyttår :)

post-180206-1230080003_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikk no jeg må bytte til jul, kosta ca 2 k tror jeg, hvis det da er romjulssalg, kan jeg da benytte meg av å da få igjen en tilgodelapp, for å så kjøpe samme genseren å no annet i tillegg for rabatten? :p ikke at det er så mye å spare egnetlig, men satt og diskuterte litt rundt dette på julaften - hva er vanlig praksis når det gjelder sånt

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen pene zip hoods fortiden?

J. Lindeberg, Filippa K har iallefall fine som ikke er "gangster stil"

Selv synes jeg zip hoodene fra Lacoste er dritkjedelige og ikke noe spesielt pene, ihvertfall de jeg har sett.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Morsomt at du nevner J. Lindeberg når vi snakker om zip hoods, har noen sett den sinnsyke logoflash-hooden de har på en av butikkene på Paleet fra J. Lindeberg? Det står "J. Lindeberg" eller noe i den duren skrevet over hele. Forøvrig noe av det verste jeg har sett fra den kanten, og da snakker vi om noe som er på høyde med de overwhorede beltene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...