Homme Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Fikk ett rødt skjerf fra Ralph Lauren i posten i dag:) Kjekt med julegaver fra butikker man har jobbet litt med =D Endret 23. desember 2008 av Homme Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vurderer litt hva jeg skal ha på meg på julaften. Overdel: Skjorte og Cardigan dobbeltkneppet fra Volt m/ Underdel: Dressbukse. Hva syns dere om det? Tror dere det vil funke? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vurderer litt hva jeg skal ha på meg på julaften. Overdel: Skjorte og Cardigan dobbeltkneppet fra Volt m/ Underdel: Dressbukse. Hva syns dere om det? Tror dere det vil funke? Tror det blir bra jeg, skal selv ha på meg noe lignende. Overdel: Skjorte, slips og cardigan fra minimum Underdel: dressbukse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kommer da helt ann på cardiganen... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg skal faktisk dra ut imorgen tidlig på Volt for å kjøpe cardiganen. Har set på den i et par uker, og nå var det på tide å handle den inn. Er mere sånn pen cardigan til finere bruk. Lenke til kommentar
an0nym Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Heisann alle sammen! Jeg er på vesketokt jeg, og kom over en veske jeg synes var drit kul, men litt for dyr.. Her er link til siden jeg fant veksen på! problemet er bare at jeg ikke finner den vesken noen andre steder, ikke på hjemmesidene til Maison Martin Margiela engang.. Ville gjerne se om jeg fant noe sted hvor den kanskje var litt billigere.. Hvis dette ikke er mulig, vet noen av dere om en veske som kan ligne på denne.. Håper jeg får noen svar her da så får dere ha en god jul og godt nyttår Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk ett rødt skjerf fra Ralph Lauren i posten i dag:) Kjekt med julegaver fra butikker man har jobbet litt med =D Bilde? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) =) Endret 24. desember 2008 av Homme Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Har sett lignende i USA, men vet du om de har samme i svart eller blå? Endret 24. desember 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Pent skjerf, Homme Jeg har noe lignende fra Philosophy Blues liggend. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Ralph lauren skjerfene lages i alle mulige farger.. Og ja, de lages i sort og blå Endret 27. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk no jeg må bytte til jul, kosta ca 2 k tror jeg, hvis det da er romjulssalg, kan jeg da benytte meg av å da få igjen en tilgodelapp, for å så kjøpe samme genseren å no annet i tillegg for rabatten? ikke at det er så mye å spare egnetlig, men satt og diskuterte litt rundt dette på julaften - hva er vanlig praksis når det gjelder sånt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vel, du skal vel i teorien kunne det. Dog, vet ikke hvor glad betjeningen blir, og om de lar deg få lov til det, dessuten er det jo en etisk side ved dette. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 alternativt fått tilgodelapp og kjøpt den på en annen butikk i kjeden? Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er mange som ikke lar deg bruke gavekort og tilgodelapper på salgsvarer. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 ahh, okki , egnetlig det jeg lurte på.. trodde muligens du fikk brukt de på salgsvarer også jeg da:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er viktig å huske på at du heller ikke har noe krav på å bytte over disk, såfremt du ikke har byttelapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det nokon som veit kva den type jakke Ahmed har på seg i Tommys Inferno heiter? Sjå her: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Noen som vet om noen pene zip hoods fortiden? J. Lindeberg, Filippa K har iallefall fine som ikke er "gangster stil" Selv synes jeg zip hoodene fra Lacoste er dritkjedelige og ikke noe spesielt pene, ihvertfall de jeg har sett. Endret 28. desember 2008 av Overdox Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Morsomt at du nevner J. Lindeberg når vi snakker om zip hoods, har noen sett den sinnsyke logoflash-hooden de har på en av butikkene på Paleet fra J. Lindeberg? Det står "J. Lindeberg" eller noe i den duren skrevet over hele. Forøvrig noe av det verste jeg har sett fra den kanten, og da snakker vi om noe som er på høyde med de overwhorede beltene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå