Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg ny dress og nye pensko en gang før nyttårsaften. Trenger tips til en sort, ganske klassisk/konservativ dress som samtidig ikke blir for kjedelig. Er høy (195cm) og slank/tynn hvis dette har noe å si. Bruker dressen lite, men når jeg først bruker den ønsker jeg å ha en som sitter fint på en tynn kropp og ser bra ut. Tenkte å holde meg et sted rundt 4000-5000kr samlet, eventuelt opp mot 6000kr, altså ikke noe alt for dyrt.

Er det noen spesielle butikker, merker eller modeller jeg burde lete etter? Pleier noe slikt å komme på salg i romjula?

Endret av dannybatov
Lenke til kommentar
Julegave-shopping på lørdag - er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner Ralph Lauren / Fred Perry klær i Bergen? Tenker da på vanlige gensere med v-hals. Ligger prisene på rundt 1000 kr for disse?

Ralph Lauren = Hans H. og Vincci. T-12 og Companys har noe, men det er ikke mye, RL.

Tja, rundt 1200 kanskje, er en stund siden jeg kjøpte min. Cardigan fra RL var i hvertfall 1600.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Heisann!

Var tilfeldigvis innom sidene til Burberry her en dag, og kom over en skjorte på fremsiden deres som falt i smak:post-112482-1229909131_thumb.png

Nå er jeg ikke i stand til å finne denne skjorten i nettbutikken deres, så er det noen som vet hvor man kan få tak i den? Sendte de en mail i gårkveld, men har ikke fått noe svar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...